![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teken voor onafhankelijkheid
18.07.2008 11.38u - Deze week kondigde het Vlaams Belang op een persconferentie aan 150.000 handtekeningen te willen inzamelen. Met die handtekeningen kan onze partij in het Vlaams Parlement 10 verzoekschriften indienen die het debat over Vlaamse onafhankelijkheid aanzwengelen. Mede op basis van deze verzoekschriften zullen onze parlementsleden verzoeken om hoorzittingen te organiseren, waarover uitvoering verslag dient uitgebracht aan de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement. Partijleden vinden meer informatie over dit initiatief in het Vlaams Belang Magazine van september. Wie geen lid is van het Vlaams Belang en de verzoekschriften wil steunen, kan contact opnemen met de Vlaams Belang-fractie in het Vlaams Parlement ([email protected] of telefonisch op het nummer 02/552.41.53). http://www.vlaamsbelang.be/0/4782/ -------------------------------------------------------------------- wat gebeurt er als je belt of een mail stuurt? Je naam en telefoonnummer worden genoteerd. eenmaal de petitielijsten klaar zijn (zijn nog in druk, de koning was iets te snel blijkbaar) wordt er een kopij gestuurd ter ondertekening die je dan moet terugsturen. Wil je dat deze vaudeville stopt? GEEF JE DAN OP.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2008 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Maar 150.000? Blijkbaar is het vertrouwen in de kiezers niet bijster groot bij die partij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nu eenmaal veel mensen die niet bij het VB op een lijst willen terechtkomen uit vrees voor represailles van de politiek correcte dictatuur.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is tien verzoekschriften niet genoeg? hoeveel wil je er hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Je moet er niet mee lachen, ik wil het ondertekenen maar ik ga/kan het niet doen omdat ik nog graag als ambtenaar zou werken, kunnen ze geen petitie doen die je anoniem kan doen of zo?
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 18 juli 2008 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het de eerste maal dat ik er mijn nek voor uitsteek ![]() Net zoals mijn eerste betoging die voor Leuven Vlaams was. Een mens moet een beetje richting in zijn leven hebben nietwaar? ![]() Maar ik begrijp uw ongerustheid zeker en vast. Men moet zich niet afvragen hoe erg het al gesteld is in dit land dat men zelfs geen petitie meer durft te ondertekenen uit angst voor represailles! Man man man toch! dat noemt zichzelf een "democratie"!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om uw onwetendheid te etaleren.
Vraag maar aan artiesten als de Strangers. Vraag maar aan vakbondsleden die al werden buitengegooid. Zelfs de UVRM is maar een vodje papier in de politiek correcte kruistocht.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Er zijn ook mensen die niets van het VB moeten weten, tout court. Die enkel hun Vlaams autonomiestreven genegen zijn.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand houdt hen tegen om ook een petitie in te dienen natuurlijk. Waarop wachten ze in feite? Op De Donnea?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2008 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er worden geen mensen uit de vakbond gezet omdat ze sympathie zouden hebben voor die partij. Ondanks alle leugens die het VB daarover verspreidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal tekenen. Reken maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Een petitie van het comité Vlaanderen Onafhankelijk zal ik tekenen. Een petitie van de VVB zal ik tekenen. Een petitie van het Vlaams Belang niet.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Wat is het verschil? Als je zowiezo geen probleem hebt zo'n petitie te tekenen dan mag toch enkel het feit dat je een hekel hebt aan het VB geen reden zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |