![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() De beslissing van Frank VDB om van dit jaar het jaar van de kleuter te maken heeft ongetwijfeld bijgedragen tot die stijging... En natuurlijk ook mijn persoonlijke inzet om mijn vriendjes en vriendinnetjes naar deze kleuterradio te laten luisteren... Het zou me verwonderen als de leescijfers van HLN ook niet zouden gestegen zijn... ![]() Elke kleuter luistert naar het geleuter van radio1... Laatst gewijzigd door Chipie : 24 juli 2008 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de duidelijkheid best ff linken,thnx
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het U trouwens al opgevallen dat er over de splitsing van het land ook meer dan 1 topic werd gestart? Hebt U daarover al uw beklag gedaan? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 24 juli 2008 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkcijfers van een radio?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatshervorming is actueel. Dit is ook een politic forum. Hoe kan het ook anders ? Maar Radio 1. Ik herinner mij een discussie over verkleutering van de actualiteitenzender. Ik heriner mij ook, jaren geleden, toen je op radio 1, direct na het middageten, een uur kon luisteren naar zware en diepzinnige poëzie, wat niet bevorderlijk was voor de spijsvertering, en waarschijnlijk een elitair publiekje aantrok dat s' middags niet at. Ik vind het ondertussen een goeie zender. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 juli 2008 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |