![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo van die stomme meezingers.
hier mag dat dus niet wegens "te boers" of zoiets. Maar "op een mooie pinksterdag" blijft voor mij de mooiste ballade van een vader aan zijn dochtertje! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en dan te weten dat ik het steeds aan Dorus toeschreef en niet aan Leen Jongewaard. edit: tekst schijnt van mevrouw Annie M.G. Schmidt te zijn! die madam liet me altijd al bleiten... zelfs met de spin Sebastiaan! allez! alleen dat refrein al: Vader was een mooie held Vader was de baas Vader was een duidelijke mengeling van Onze Lieve Heer en Sinterklaas Ben je bang voor ‘t hondje Hondje bijt niet Papa zegt dat ie niet bijt Op een mooie Pinksterdag Met de kleine meid snik!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juli 2008 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rené froger... en pff het is al gedaan, was weer te laat
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Van Halen! Ook een Nederlander!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet overdrijven hé!.... maar allez kom! ik doe niet moeilijk vandaag.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie? doet die ook die "aaaaaa" en die "ieieieieieie"? moet je kunnen hoor! die amsterdamse "aaaa" zoals Johnny Jordaan? Il faut le faire hé!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Circe toch ... Den André , da's toch wel een deel van't leven zeker ... ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tante leen en johnny jordaan
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ter ere van Annie... vindt iemand de noten voor mij?
Op een mooie Pinksterdag Op een mooie Pinksterdag, Als het even kon Liep ik met mijn dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de zon Gingen madeliefjes plukken Eendjes voeren Eindeloos Kijk nou toch, je jurk wordt nat Je handjes vuil En papa boos Vader was een mooie held Vader was de baas Vader was een duidelijke mengeling van Onze Lieve Heer en Sinterklaas Ben je bang voor 't hondje Hondje bijt niet Papa zegt dat ie niet bijt Op een mooie Pinksterdag Met de kleine meid Als het kindje groter wordt Roossie in de knop Zou je tegen alle jongens willen zeggen: handen thuis en lazer op Hebbu dat nou ook meneer? Jawel, meneer Precies als iedereen Op een mooie Pinksterdag Laat ze je alleen Morgen kan ze zwanger zijn 't Kan ook nog vandaag 't Kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn of iemand uit Den Haag Vader kan gaan smeken En gaan preken Tot hij purper ziet Vader zegt: pas op, m'n kind Dat hondje bijt Ze luistert niet Vader is een hypocriet Vader is een nul Vader is er enkel en alleen maar voor de centen en de rest is flauwekul Ik wou dat ik nog één keer Met mijn dochter Aan het handje lopen kon Op een mooie Pinksterdag Samen in de zon allez, kom ! schitterend toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ik ben dus écht niet thuis in het huidige levenslied aanbod hoor.
Ik ben zo'n kunstzinnig type zoals Linda hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juli 2008 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja allez, TOON dan toch iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Halen - Why Can't This Be Love
oooooooooooww here it comes that funny feeling again, when only up and side, every time we touch. he I don`t know, ow tell me where to begin. `cause I never ever feld so much. and i can`t recall, getting love with you. ow baby I goes all the way It`s got what it takes so tell me why can`t this be love straight from my hart, ow tell me why can`t this be love I tell myself, he, only fools runs she, only time I told we stand until the time, ow I know you got to run to win. and i can`t recall, getting love with you. ow baby it goes all the way It`s got what it takes so tell me why can`t this be love you want it straight from my hart, ow tell me why can`t this be love td td td It`s got what it takes so tell me why can`t this be love straight from my hart, ow tell me why can`t this be love baby why can`t this de love got to know why can`t this be love I wonder why can`t this be love
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duidelijk niet zo oranje achtig
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Toch, de man is altijd dronken op 't podium!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()