Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren

Discussietools
Oud 25 juli 2008, 21:38   #1
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard Het Booms gemeentebestuur

Hoi Hans

Je zal wel met mij akkoord zijn dat in Boom hetgemeentebestuur 1 van de slechtste van Belgie is, en het ergste is dat de Rode Smurf Marnef nog eens 6 jaar langer mag besturen ook al zei voor de verkiezingen de VLD dat ze de coallitie niet ging depaneren en de CDenVer De Smet wou alleen nog eens 6 jaar met de sossen besturen als hij burgemleester mocht spelen. Op 14 jaar tijd heeft burgemeester Rode smurf Marnef van mijn geboortestad Boom een spookstad gemaakt zonder horeca. De gemeentekas staat al 10 jaar in het rood en het wordt met de dag erger. En dan spreken we nog niet over de kleine en grote corruptiezaken (denk maar aan de politieaffaire) die het VB al heeft uitgelekt. Hans mijn vraag naar u toe, mocht het VB in 2012 samen met lijst De Saeger de meerderheid halen hoe zal je de rode gemeentecrisis oplossen en van Boom terug een welvarende stad maken die het 14 jaar geleden nog was.
Pluche is offline  
Oud 28 juli 2008, 16:28   #2
Hans Verreyt

Hans Verreyt's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hans Verreyt
Standaard

Ik weet niet of een meerderheid tussen Vlaams Belang en de lijst De Saeger de beste combinatie is om van Boom opnieuw een welvarende gemeente te maken. Daarvoor moeten we de volgende verkiezingen afwachten en zien welke meerderheid mathematisch mogelijk is. Anderzijds weet ik wel welke maatregelen noodzakelijk zijn (zonder in detail te treden, misschien voer voor verdere discussie in dit forum).

1. Gemeentebestuur beperken tot kerntaken
2. Veiligheid voor de burgers garanderen ('opkuisen' van de markt)
3. Iedere euro tegen het licht houden - stop van prestigeprojecten en andere minder nuttige uitgaven van het Boomse bestuur
4. Alle 'faciliteiten' voor vreemdelingen schrappen
5. Eigen middenstand stimuleren (uitvoeren vorige punten) + pestbelastingen afschaffen
6. Belastingsdruk naar beneden halen (prioritair de gezinsbelasting)
Bekijk ook de nieuwe site van de Vlaams Belang Jongeren
Hans Verreyt is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be