![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2 jonge Iraniërs, wiens asielaanvraag is afgewezen, zitten al verschillende uren op een torenkraan, waar ze op geklommen zijn. Ze dreigen te springen als ze niet geregulariseerd worden.
Eerder moest een kerk ontruimd worden, omdat 23 landgenoten van hen, in dezelfde toestand, zich er levend in wilden verbranden. Naar het nieuwsbericht, hadden ze zichzelf en de kerkvloer al met bezine overgoten en een drama kon net verhinderd worden. http://nieuws.skynet.be/?l1=actualit...tail&id=152506 __________________________________________________ _______________ Na hongerstakingen zijn ze weer met nieuwe chantagemiddelen begonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() *kuch* wanhopig *kuch*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Achja,dagelijkse gewoonte,ze moeten er nog wat meer compassie mee hebben.
Ik zou tegen hen gezegd hebben;allee toe jong,spring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Naar een laatste bericht zijn ze er toch zelf terug afgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen reden om een katholieke kerk in brand te proberen steken... Ik vraag me af hoe lang het zou duren mochten we een moskee gaan bezetten... in Iran... In elk geval niet lang, en de gevolgen zouden behoorlijk pijnlijk zijn als je het mij vraagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gingen ermee onderhandelen, pfft, ik had die daar gewoon laten zitten tot ze er inderdaad zelf terug afkwamen of uitdonderden, dergelijke problemen lossen zichzelf op. De politie had in deze niet meer energie moeten verspillen dan het terrein onder die kraan afzetten zodat er geen onschuldige slachtoffers hadden kunnen vallen. Die gasten worden op den duur toch moe, en moeten slapen, en op zo'n kraan is dat niet zo vanzelfsprekend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() KNIP
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 november 2006 om 11:58. Reden: oproep tot geweld |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De pc correcten zouden eens stillekes aan wat meer compassie moeten hebben voor de eigen bevolking. Die langzaam maar zeer versmachten. ![]() Ik word er ziek van.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://vierdewereldsyndicaat.org/web...3.html#msg4763
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() spijtig dat het zo is afgelopen, ze hadden beter gesprongen, dat zou tenminste een signaal gegeven hebben naar andere asielzoekers dat ze hier op eigen risico illegaal verblijven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En met ze te regulariseren of tenminste opnieuw hun aanvragen te bekijken geven we opnieuw een signaal dat we gemakkelijk te chanteren zijn...
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Ziek. Citaat:
Ik walg van jullie, echt. Jullie heb net heel mooi bewezen hoe een menselijk leven niets waard is voor jullie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Absoluut mee eens.
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens indien ze hun leven gebruiken als chantage is idd. de beste methode om ze gewoon te negeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad ze achtten de waarde van hun eigen leven niet al te hoog door met zelfmoord te dreigen en zich met benzine te overgieten.
Ik had echter wel wat mensen verwacht die met de kraan zouden gaan schudden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moordwensen zijn nooit mooi, maar de onverschilligheid die hier eveneens gedemonstreerd wordt tegenover zulke chantagedaden, lijkt me perfect normaal. Of vindt je dat iemand zijn zinnetje moet krijgen omdat hij met zelfmoord dreigt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Heeft u daar last van misschien? En mogen die mensen ook niet hopen op een bestaan in redelijke welvaart en vrijheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En of ik er last van heb.??? Luister Belgie kan niet heel de miserie dragen. En ja heel veel mensen hebben er last van. Hoeveel mensen van hier leven in een armoede of vinden geen goede huisvestiging. De wachtlijsten worden steeds groter omdat er steeds meer mensen binnen komen en heel veel daarvan zonder eigen inkomen. Die krijgen dan alle sociale voorzieningen ![]() Ik hoop voor jou dat je leven heel goed verloopt, zonder enige tegenslag, zonder ziekte enzovoort. Want er zijn hier wel degelijjk mensen die al die sociale voorzieningen NIET krijgen.
![]() |