![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet allemaal kommer & kwel , soms doet de mens ook goeie dingen ,
in de volgende compilatievideo ziet u mensen die dieren redden !! http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...aar-buik.dhtml ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/2624/Planet...ld-wordt.dhtml
Een schildpad die wordt gered van een plastiek rietje in zijn/haar neusgat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 augustus 2015 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb vandaag een kip gered van nog een dag in een kippenkwekerij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg Zipper, probeer jij hier nu te laten zien dat je een goed mens bent????
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() We mogen wel iets terugdoen. Verschillende dieren hebben destijds samengewerkt om Karel Marx te bevrijden uit de kettingen van Hegel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Neen Cookie. Het is alsof ik u eerst een koek op uw bakkes verkoop om dan vervolgens met een doekje uw smoeltje heel liefdevol te ontdoen van bloed.
Eerst spoelt gijlie massaal ullie rietjes naar de zee, om dan vervolgens enkele beestjes heldhaftig te gaan redden door het voorzichtig weer uit hun anus te trekken nadat ze maanden niet deftig konden kakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en sommige mensen helpen of belonen hen ![]() http://s.hln.be/2430513
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik nu rietjes naar de zee spoelen als ik die rotzooi niet gebruik?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Condooms, het pessarium van uw chick dat ge los hebt gewrikt door te fel te neuken, de verpakking van uw bicky burger dat ge mee had opgefret, ingeslikte knikkers die langs uw hol via de wc in de zee terecht zijn gekomen, enz....
|
![]() |
![]() |