Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 maart 2004, 19:41   #1
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte Fervent Nationalisten,

U gebruikt dezelfde afkorting van de partijnaam(FN), en u gebruikt hetzelfde logo( PLAGIAAT).
Dit lijkt mij illegaal, en kan enkel maar voor verwarring zorgen.
In tegenstelling tot het Front Nationaal , staan de heren Rudy Van Nespen, en Hendrik Boonen bekend als extreem rechtse rakkers.
Deze werden binnen het Liberaal Appel door Ward Beysen benaderd betreffende hun bereidwilligheid om met het Vlaams Blok samen te werken.
Enkel via deze bereidwilligheid mochten deze heren lokale Voorzitter worden binnen hun district.
Uiteindelijk is gebleken, dat Ward Beysen niet op de gehoopte samenwerking met het Vlaams Blok kon rekenen, en zouden deze individuen de partij verlaten hebben, om zogezegt een BELGISCHGEZINDE partij op te richten ( over hypocrisie gesproken)???????????
Groot Bakkes is offline  
Oud 28 maart 2004, 21:57   #2
Filip Van Looy
Burger

Standaard

Even rechtzetten,

beste N-VAer, waar U stelt dat Hendrik Boonen en Rudy Van Nespen door
Beysen zouden verzocht en opgenomen zijn in het Liberaal Appel om
de link met het blok te helpen realiseren, hept U het fout.

Hendrik Boonen heeft in de aanloop naar de vorige verkiezingen een onderhoud gevraagd met Beysen teneinde samenwerking te bespreken.
waarbij hij vergezeld van Eduard Verlinden en nog iemand (niet Van Nespen) een gesprek had met Beysen, voorafgaandelijk aan de opstelling van de Liberaal Appel lijst. Hij toonde ons toen zelfs een brief waarbij de Antwerpse afdeling Vlaams Blok bevestigde dat Mr Boonen nooit lid was van hun partij.

Wat Van Nespen betreft, lijkt hij mij meer uit liberale hoek te komen, en is zeker nooit een voorstander van een samenwerking met het blok geweest.

Ere aan wie ere toekomt, maar geen loopje met de waarheid nemen.

Persoonlijk verwondert mij de samenwerking Boonen - Van Nespen in deze materie, maar ja in het teken van het niet opkomen van het Liberaal Appel deze verkiezingen, moet je met je politieke ambities ergens blijven,
dus waarom niet Fervent Nationaal?

Succes
Oud 28 maart 2004, 22:47   #3
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Geachte Fervent Nationalisten,

U gebruikt dezelfde afkorting van de partijnaam(FN), en u gebruikt hetzelfde logo( PLAGIAAT).
Dit lijkt mij illegaal, en kan enkel maar voor verwarring zorgen.
In tegenstelling tot het Front Nationaal , staan de heren Rudy Van Nespen, en Hendrik Boonen bekend als extreem rechtse rakkers.
Deze werden binnen het Liberaal Appel door Ward Beysen benaderd betreffende hun bereidwilligheid om met het Vlaams Blok samen te werken.
Enkel via deze bereidwilligheid mochten deze heren lokale Voorzitter worden binnen hun district.
Uiteindelijk is gebleken, dat Ward Beysen niet op de gehoopte samenwerking met het Vlaams Blok kon rekenen, en zouden deze individuen de partij verlaten hebben, om zogezegt een BELGISCHGEZINDE partij op te richten ( over hypocrisie gesproken)???????????
NVA'er,

Sinds wanneer bent U trouwens spreekbuis van Peter De Ryck geworden?
Ik had wel graag eens geweten onder welke nick hij deze onzin nu weer heeft neergeschreven...

In ieder geval, NVA'er, ik vind het grappig dat U uw eigen geloofwaardigheid laat gebruiken door quotes van De Ryck te publiceren, zonder zijn nick te durven vernoemen!

Ik vind dat het lang geduurd heeft alvorens Peter De Ryck, zoals verwacht, opnieuw zou beginnen met mij op het internet te stalken en onzin te verkopen. Alleen, NVA'er, schrik ik er een beetje van dat hij U nu net als gewillig slachtoffer kan gebruiken om hem naar de mond te praten en dat U uzelf laat misbruiken om zaken te schrijven, waar hij niet eens weet over wat hij praat!

Daarmee heeft U ofwel een onbewuste fout gemaakt, dewelke U uiteraard vergeven kan worden ofwel wenst U deel uit te maken van het groepje ongeloofwaardige lastersujetten zoals De Ryck, wat uw goed recht is, maar nogal desastreus voor uw eigenwaarde...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 28 maart 2004, 23:07   #4
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
Even rechtzetten,

beste N-VAer, waar U stelt dat Hendrik Boonen en Rudy Van Nespen door
Beysen zouden verzocht en opgenomen zijn in het Liberaal Appel om
de link met het blok te helpen realiseren, hept U het fout.

Hendrik Boonen heeft in de aanloop naar de vorige verkiezingen een onderhoud gevraagd met Beysen teneinde samenwerking te bespreken.
waarbij hij vergezeld van Eduard Verlinden en nog iemand (niet Van Nespen) een gesprek had met Beysen, voorafgaandelijk aan de opstelling van de Liberaal Appel lijst. Hij toonde ons toen zelfs een brief waarbij de Antwerpse afdeling Vlaams Blok bevestigde dat Mr Boonen nooit lid was van hun partij.

Wat Van Nespen betreft, lijkt hij mij meer uit liberale hoek te komen, en is zeker nooit een voorstander van een samenwerking met het blok geweest.

Ere aan wie ere toekomt, maar geen loopje met de waarheid nemen.

Persoonlijk verwondert mij de samenwerking Boonen - Van Nespen in deze materie, maar ja in het teken van het niet opkomen van het Liberaal Appel deze verkiezingen, moet je met je politieke ambities ergens blijven,
dus waarom niet Fervent Nationaal?

Succes
Vriendelijke dank om deze verdraaiing van de feiten door Peter De Ryck te willen ontkrachten.
Er bestaat nog eerlijkheid in de politiek.

Bedankt, Filip!

Oud 29 maart 2004, 00:02   #5
Filip Van Looy
Burger

Standaard

Blijkbaar vind ik nieuwe werkwoorden uit, maar ja
ik heb niet de gewoonte om mijn teksten na te lezen,
deze keer doe ik het dus toch, sorry N-VAer.
Bedoelde wel degelijk "hebben en niet heppen"

'k zal maar beweren dat de inhoud van mijn bijdragen belangrijker is dan de vormgeving, dat is een modetrend

Bovendien wist ik niet dat deze tekst van Peter De Rijck zou afkomstig zijn
Die ken ik dus ook van bij het Appel
Oud 29 maart 2004, 12:15   #6
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik het het sujet de Ryck één keer gezien op de schaduwgemeenteraad en dat is zeker niet voor herhaling vatbaar! 8)
Kim is offline  
Oud 29 maart 2004, 15:36   #7
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

meent ge dat nu Kim?
Het is anders toch een schatje, die PDR?

(ter informatie: dit is niet ernstig bedoeld)
Oud 29 maart 2004, 15:44   #8
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
meent ge dat nu Kim?

Moest je hem echt missen, dan kan je hem vinden op het forum van seniorennet.be! Hij gebruikt de nick "fiere vlaming": De trots van de NVA!

Oud 29 maart 2004, 15:50   #9
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
meent ge dat nu Kim?

Moest je hem echt missen, dan kan je hem vinden op het forum van seniorennet.be! Hij gebruikt de nick "fiere vlaming": De trots van de NVA!
Neen, mijn menslievendheid kent grenzen, weet je, en hij heeft die net overschreden. Ik ga hem dus niet direct opzoeken... toch bedankt voor de info, als ik zin heb om ambras te maken, weet ik waar ik terecht kan
Oud 29 maart 2004, 16:12   #10
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
meent ge dat nu Kim?

Zo te lezen is hij nog geen haar veranderd.
Oud 29 maart 2004, 18:05   #11
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
In ieder geval, NVA'er, ik vind het grappig dat U uw eigen geloofwaardigheid laat gebruiken door quotes van De Ryck te publiceren, zonder zijn nick te durven vernoemen!
Inderdaad, dit komt van Peter de ryck. Maar over geloofwaardigheid moet u niet tegen mij beginnen zeiken, het boegbeeld van uw partij Hendrik Boonen zat al bij elf partijen, dus geloofwaardigheid is iets waar u zich toch niet veel van aantrekt, laat staan van idealen.
PDR is uit de partij geschopt omdat hij zich openlijk uitte tégen een (eventueel) kartel met het Vlaams Blok. Het feit dat u daarop lokaal voorzitter werd, zal wel niet zijn omdat u ook tegen dat kartel was, of wel?

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  
Oud 29 maart 2004, 18:42   #12
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Inderdaad, dit komt van Peter de ryck. Maar over geloofwaardigheid moet u niet tegen mij beginnen zeiken, het boegbeeld van uw partij Hendrik Boonen zat al bij elf partijen, dus geloofwaardigheid is iets waar u zich toch niet veel van aantrekt, laat staan van idealen.
PDR is uit de partij geschopt omdat hij zich openlijk uitte tégen een (eventueel) kartel met het Vlaams Blok. Het feit dat u daarop lokaal voorzitter werd, zal wel niet zijn omdat u ook tegen dat kartel was, of wel?

Vlaamse groeten

Erwin
Bon, Erwin (vertaald: Goed, Erwin),

Kijk, de reden dat onze PDR uit de partij is gegooid is niet omdat hij TEGEN het kartel was.
Het is juist iemand als Rudy geweest die zich ertegen heeft gekant.
Wat zijn samenwerking betreft met Hendrik, dat is bij mij ook nog een groot maar nog tot daar toe.
Het ergste is natuurlijk dat men quotes van Orakel Pee nog altijd als waarheid aanziet.

Ging er geen lijst komen van Vlaams Blok en Liberaal Appel? Tot mijn 'verbazing' is die lijst er niet.

Nu zou Rudy nog een voorstander zijn van een kartel met blok? Dat is net een beetje te veel van het goede.
Ik weet dat er in Liberaal Appel veel mensen voor een kartel waren, en evenveel tegen een kartel. Het is PDR die er ook voor was, maar ja, zijn aanwezigheid is in tussentijd zo goed als nergens meer gewenst in de politiek...
Oud 29 maart 2004, 19:07   #13
Groot Bakkes
Minister

Standaard

[quote="Nello"]
Bon, Erwin (vertaald: Goed, Erwin)[quote=Nello]r. Vloemans, u bent niet grappig.

Citaat:
Kijk, de reden dat onze PDR uit de partij is gegooid is niet omdat hij TEGEN het kartel was.
Het is juist iemand als Rudy geweest die zich ertegen heeft gekant.
Onze vriend Cedric is zowaar een LA-insider!

Wat zijn samenwerking betreft met Hendrik, dat is bij mij ook nog een groot maar nog tot daar toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nello
Ging er geen lijst komen van Vlaams Blok en Liberaal Appel? Tot mijn 'verbazing' is die lijst er niet.
Inderdaad, er is geen lijst. Maar denk eens even na kerel, wat moest het Blok met het marginale Liberaal Appel, dat amper (of zelfs geen) percentje haalde? Het zou ze electoraal geen meerwaarde geven en het zou bovendien nog geld en postjes komen. Bovendien is een kartellijst verwarrend voor de Blokkiezer, zo van: ' 't Blok nu ook al in kartel? Is het Vlaams Blok dan toch tzelfde als alle andere politiekers?'

Citaat:
Het is PDR die er ook voor was, maar ja, zijn aanwezigheid is in tussentijd zo goed als nergens meer gewenst in de politiek...
Hij is actiever dan je denkt.
Ik hoop dat ik u, beste Groot Helderziende en dienaar van Bub'er Hans de Eerste, die op zijn beurt weer dienaar is van de bibberkoning Albert de Tweede (allemaal zo feodaal ), niet verveeld heb.

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  
Oud 29 maart 2004, 23:14   #14
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Allez,

Ons Peterke heeft toch nog een partijtje gevonden waar de mensen zodanig naief zijn dat ze denken dat Peter De Ryck een meerwaarde vormt...

Ik dacht dat er in de NVA slimme mensen rondliepen, maar dit bewijst voor mij dat er ook ZEER domme mensen zitten!

Nu, ik hoop dat U tevreden blijft met uw nieuw gevonden vriend, maar ik waarschuw U liever collegiaal: Pas op want U koestert een cobra aan uw borst! (een adder is te braaf).

In ieder geval wil ik U ook aanraden van niet te veel van De Rycks' verhaaltjes voor waar aan te nemen.
Hij klinkt heel geloofwaardig, maar beliegt en bedriegt U waar U zelf bij staat. Geloof me, I've seen it happen!

Oud 30 maart 2004, 16:51   #15
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:

Allez,

Ons Peterke heeft toch nog een partijtje gevonden waar de mensen zodanig naief zijn dat ze denken dat Peter De Ryck een meerwaarde vormt...

Ik dacht dat er in de NVA slimme mensen rondliepen, maar dit bewijst voor mij dat er ook ZEER domme mensen zitten!
Als jij gelooft dat Hendrik Boonen (na in elf partijen gezeten te hebben) ook maar één grammetje idealisme heeft, dan bent u niet veel intelligenter als ik.

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 maart 2004, 16:54   #16
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Allez,

Als jij gelooft dat Hendrik Boonen (na in elf partijen gezeten te hebben) ook maar één grammetje idealisme heeft, dan bent u niet veel intelligenter als ik.

Vlaamse groeten

Erwin
Kent U Hendrik dan?
Heeft U ooit al eens een deftig gesprek met hem gehad?

Als ik uw intelligentie moet afwegen aan de mate waarin U geloof hecht aan figuren als Peter De Ryck, dan hoef ik geen tekeninkje te maken van wat ik daarover denk...

Oud 30 maart 2004, 16:59   #17
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Kent U Hendrik dan?

Als ik uw intelligentie moet afwegen aan de mate waarin U geloof hecht aan figuren als Peter De Ryck, dan hoef ik geen tekeninkje te maken van wat ik daarover denk...

Voor erwin is het PARTIJGENOOT Peter de Ryck 8)
Patriot! is offline  
Oud 30 maart 2004, 17:10   #18
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Kent U Hendrik dan?

Kijk, als iemand van AMADA over PNPb, ROSSEM e.d. naar het liberaal appel gaat, en vervolgens naar FN, dan is die persoon labiel of een postjesjager. Daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken zeker?

Als u belang hecht aan figuren als Hendrik Boonen, dan denk ik dat wij over elkaar ongeveer hetzelfde denken.

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 maart 2004, 17:11   #19
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Kent U Hendrik dan?

Voor erwin is het PARTIJGENOOT Peter de Ryck 8)
Over jou partijgenoot Bruno Yaminne zullen we maar zwijgen zeker?

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 maart 2004, 21:39   #20
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kent U Hendrik dan?

Kijk, als iemand van AMADA over PNPb, ROSSEM e.d. naar het liberaal appel gaat, en vervolgens naar FN, dan is die persoon labiel of een postjesjager. Daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken zeker?

Als u belang hecht aan figuren als Hendrik Boonen, dan denk ik dat wij over elkaar ongeveer hetzelfde denken.

Vlaamse groeten

Erwin
Nu hebt U nog steeds niet op mijn vraag beantwoord: heeft U met Hendrik Boonen reeds gepraat of lult U hier gewoon uit uw nek, zoals we reeds gewoon zijn van de "heer" De Ryck?

Als ik moet kiezen tussen Peter De Ryck of Hendrik Boonen, dan schat ik dat ik een heel verstandige keuze heb gemaakt.

Maar ja, binnenkort verkracht de heer De Ryck ook uw partijtje vakkundig en dan wordt ook U vroegtijdig volwassen...

Succes ermee!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be