![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() "Rendez-vous" voor Dummies ! De beste grap van de maand.
Bekijk goed de populaire site en je vindt de vrouw (!?) van uw leven. ![]() Wat een hypocriete valse kat ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft dit te betekenen?
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dacht dat dit onderwerp wel degelijk thuis hoorde bij 'maatschappij en samenleving'. Rariteiten, halve garen en gestoorden... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 29 juli 2008 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Bent u over uzelf bezig, of begrijp ik u verkeerd ? Bent u dezelfde van op politicsinfonet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Maar waarover gaat uw topic eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Politica Marie-Rose Morel zoekt gezelschap via datingsite
Rendez-vous.be Externe links bij dit artikel. Bekijk haar profiel Vlaams Belang-politica Marie-Rose Morel heeft een profiel aangemaakt op de datingsite Rendez-vous. Morel is gescheiden, heeft twee kinderen en is vooral op zoek naar gezelschap. Morel zegt in Dag Allemaal dat een vriendin haar overhaalde om het via Rendez-vous te proberen. ‘Ik ben niet op zoek naar een lief, alleen naar een beetje fun. Ik ben tenslotte nog niet afgeschreven.’ In haar branche, de politiek, krioelt het niet van knappe mannen vindt Morel. Haar pagina is een van de meest bezochte van de ganse datingsite. De Standaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=110047
Helaas, je bent weer eens te laat, Decoorne. Daar gaat je primeur. Verdomme toch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb wat problemen met het verwijzen naar de afvalhoek 'koetjes en kalfjes'. Stel u voor dat Freya, Gennez of pakweg een of andere Inge Vervotte zich te koop (haha) zou aanbieden op een rendez-vous site... ![]() Zo onbetekend is de zaak niet, vooral omdat dit ook een bliksemafleider is. Voor de verstaanders. Niets is wat het lijkt in het Blok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bent u er gewoon tegen dat de kranten uitbrengen dat ook mensen in het VB gewone mensen zijn ??? ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 29 juli 2008 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg dat tegen de mods, die hebben het van binnenlandse politiek verzet naar k&k. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat dan meteen. Nu kwam je over als een halve gare, terwijl als je nu eens rustig deze tekst als openingspost had geschreven...
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Getuigt dit nu echt van enig niveau ?
Ik ben wellicht compleet van de oude stempel en weet amper wat een internet datingsite precies is maar in mijn ogen verdient iedereen liefdesgeluk en de manier waarop je dat geluk vindt, is totaal irrelevant (zolang het uiteraard wederzijds en legaal is). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wijsneus, ge hebt blijkbaar de klokken horen luiden maar nergens een klepel zien hangen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien zulke onderwerpen zich wel in uw intellectuele interessesfeer bevinden, wens ik u desalniettemin nog veel genot bij het nagaan van anderen hun liefdesleven. Ik had gewoon een probleem met de nogal denigrerende manier waarop u iemand voorstelde die uit alle menselijkheid op zoek is naar vriendschap en/of liefde, los van enige politieke achtergrond. Als mensen de moed hebben om via zo'n site hun ware liefde te zoeken en misschien ook te vinden, wens ik ze alle geluk toe en ga ik ze zeker niet belachelijk maken omtrent de wijze waarop dit geluk gezocht worden (indien, zoals reeds gezegd, dit uiteraard allemaal legaal gebeurt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u eventjes doordenkt zult u wel weten dat "het Mormel" op die site niets te zoeken heeft. Zie je al miss belgië bij het Eenzame Hartenbureau ? Of een Nicole Kidman op avondjes voor alleenstaanden ? Laat die sites voor wie ze echt nodig hebben, en niet als afleiding voor een avontuurtje met de grote chef, BV' s of... voor politieke propaganda. Dat is mijn boodschap (het gaat wel om een BV-partijbestuurslid, een zeer bekend politiek figuur), maar dat ziet u gemakshalve over het hoofd. ![]() Moest Freya dit doen, Caroline Genez of een of andere Vervotte, ge zou de Blokkers nogal van hun lat zien geven. Omgekeerd mag niet hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |