![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Sittard een bijtschildpad, die in staat is om een hand af te bijten.
Het monster is inmiddels gevangen en overgebracht naar een opvangcentrum. ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 13 augustus 2008 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die monsters moeten teruggestuurd worden naar hun zand van oorsprong, in plaats van hier onze kuikentjes op te vreten. Eigen schildpadden eerst!! Gruwelijke allochtone monsters buiten!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het maar een teen is. Stel je voor, een metertje hoger.
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Duupje : 13 augustus 2008 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van mij is geen bijtschildpad, maar die hangt ook in mijn vingers als hij/zij kan.
![]() Het grote probleem is dat ze die verkopen als kleine schildpadjes, maar dat die immens groot kunnen worden. En dan droppen veel mensen het links of rechts in een vijver, met alle gevolgen van dien. Visbestanden in vijvers moeten eraan geloven door de eetlust van die dieren, en ooit is er wel één of andere ongelukkige zwemmer die zoiets in zen been of arm heeft hangen. Laatst gewijzigd door Duupje : 13 augustus 2008 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit seg, dat ik daar nog niet eerder aan gedacht had... Maar ze zijn nu al allemaal verkocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus in Limburg is vandaag een traag, log, sikkeneurig, agressief beest gevangen?
Uh, heeft iemand al gecheckt of Mitgard vandaag heeft gepost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf éh ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat ze deze ondersoort wel minder makkelijk vinden in de winkel. Maar helemaal niet zo duur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Seg ik heb die wel voor een appel en een ei bij wijze van spreke weggedaan éh Jaz. Ik ben niet rijk nu ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gebeurt gewoon niet vaak dat je een ongewenste kroost van huisdieren zelfs gratis sneller uit je huis krijgt dan je dacht. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 augustus 2008 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uberhaupt niet thuis in de vissenwereld. We hadden ooit zo'n visbokaal-goudvis toen ik een jong kind was. Zou ik nooit meer doen... zo'n visbokaal (en dan spreek ik niet over een deftig aquarium) is gewoon een gevangenis voor zo'n beest.
Wel een hoop cavia's gehad maar die kregen een erg grote plastieken bak met een door mijn vader ineen getimmerd huisje waar ze konden inzitten en met een dakterras waar ze via een loopplankje op konden. Die hebben het wel naar hun zin gehad ![]() |
![]() |
![]() |