![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Koningshuis dubbel zo duur
![]() De globale kostprijs van het Belgische koningshuis bedraagt goed 30 miljoen euro, of meer dan het dubbele van wat tot nog toe werd aangenomen. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-zo-duur.dhtml In tijden van krisies, armoede, zelfmoorden, oorlog,afslanken, sociale onrust,...krijgt dit sprookjeszothuis dubbel zoveel dan gedacht... wanneer verwijnt die plopsa popppenkast voor goed ? ![]() dat is potverdorie meer dan een miljard oude belgize franken Laatst gewijzigd door Pierette : 9 augustus 2008 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat ze eerst maar eens leren werken voor hun geld...en Nederlands leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als flup eindelijk koning is geworden, moeten we dan voor drie koninginnen en vier kinderen betalen? waar moeten astrid en laurent dan van leven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van uw en mijne spaarpot zeker. Maar wat blijkt,.... ik begin stillaan de bodem te zien, ik weet niet hoe het bij U zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Tijd dat we dat geld terugschroeven tot een gewoon abtenarenloontje...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() elke belg betaalt 3 euro aan Laken
elke vlaming geeft elke dag! 4 euro aan een waal maar dit gebeurt allemaal zonder mijn toestemming |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() De villa in Toscane openstellen voor toeristen, bed & breakfast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zelfs aan franstalige kant blijkt men verre van overtuigd van het nut en de noodzaak der monarchie :
In Le Soir zegt Marc Uyttendaele (man van Laurette Onckelinx) in een artikel onder de titel La Belgique peut vivre sans monarchie zelf o.a. het volgende : Vraag : Le système peut-il fonctionner sans lui (= Albert II) ? Qui d'autre pourrait jouer un rôle de "tampon" entre les partis, entre les Communautés ? Antwoord : Les choses n'auraient pas été fondamentalement différentes s'il n'avait pas été l�*. Les derniers soubresauts politiques ne sont pas influencés par le Roi. Rien n'aurait été autre s'il n'avait pas été l�*. En even verder zegt hij ook nog : « Je pense que la Belgique peut vivre sans monarchie. Et la monarchie ne peut pas vivre sans la Belgique. » Niet dat ik die Uyttendaele een voorbeeld van rechtschapenheid vind, maar hij blijkt wel enige invloed te hebben op het “denken” in franstalig België. Zeg nu zelf : wordt het niet stilaan de tijd dat men zich ernstig afvraagt waarom de bevolking elk jaar ruim méér dan een miljard frank moet ophoesten voor een familie die volstrekt nutteloos is ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 9 augustus 2008 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duurste koekedozen ooit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, dat zijn deze:
![]() Kristallen koekdozen met gouden montuur ![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() begin maar al be-koekedozen te verzamelen , die worden echte verzamelobjecten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Nog belgicisten die willen beweren dat een president meer kost dan een koningshuis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ze dan maar werken voor hun brood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Schandalig dat wij ervoor betalen. Leve de republiek!
Men wilt aan de overkant van de talagrens in Wallonië geen rekening houden met de rechten van de Vlamingen. Het federale land België dat men altijd verkocht heeft in het buitenland als zijnde het idealr voorbeeld van samenleven valt volledig in elkaar en is op zijn einde genaderd/ Waarom moeten wij samenleven met Walen die altijd hun vetorecht stellen. Waarom moeten we in een land leven met 6 regeringen en 8 parlementen waar iedereen alles kan blokkeren en er uiteindelijk niets gebeurt ? Wat 30 jaar geleden als een droom en onrealisme werd aanzien, is vandaag de dag Vlaamse onafhankelijk realistischer dan ooit. Het is meer dan ooit een realistisch alternatief geworden uit de impasse. Goed bestuur zal enkel kunnen in een onafhankelijk Vlaanderen waarbij de Vlamingen zelf kiezen hoeveel belastingen ze betalen en wat er met dat geld gebeurt. Vlaamse onafhankelijkheid is de grootste stap die de Vlamingen ooit in hun ganse geschiedenis zullen zetten. Tijd om de stekker eruit te trekken. Hang dus op die Vlaamse leeuw en vecht mee met het Vlaams Belang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En lap, we zijn weer vertrokken. ![]() Worden jullie dat dan nooit beu? De calimero uithangen, zagen, kermen, terwijl we hier praktisch het meest welvarende land zijn ter wereld. Zijn dit jullie persoonlijke frustratie's dat jullie proberen af te schuiven op het Paleis? ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Jamas, jij gaat daar toch niet aan meedoen eh? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Die bekrompen, Vlaemsche materialisen zien blijkbaar alles door de bril van het geld? Bij elk argument is hetzelfde: "het kost teveel!" Ze vergeten daarbij wel dat zij ook een pak kosten aan de maatschappij: kindergeld, terugbetaling medicijnen, onderwijs, administratie en noem maar op. Om volledig te zijn moeten die Vlaemsch-egoïstische VB'ers ook zeggen "Ik kost teveel! Weg met mij!".
![]() |