![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schud ik ze of schud ik ze niet?
Een moslimmijnheer die solliciteerde als klantmanager bij de dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid van een Nederlandse gemeente, is terecht niet aangeworven omdat hij weigert dames een hand te geven bij de begroeting. Eerst had de commissie gelijke behandeling de moslimextremist in het gelijk gesteld, omdat de gemeente zou gediscrimineerd hebben op basis van godsdienst: http://www.elsevier.nl/web/1094431/N...-handdruk.htm/ Gelukkig heeft de rechtbank nu besloten dat mijnheer de moslimextremist zich moet aanpassen aan de in Nederland geldende beleefdheidsnormen indien hij een functie als gemeentelijk ambtenaar bij de dienst Sociale Zaken wil uitvoeren, en daarbij mag hij dus geen onderscheid maken tussen mannetjes en vrouwtjes. Hij werd dus terecht afgewezen voor die baan: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...voor-baan.htm/ Alleen, mijnheer de handenweigeraar gaat in beroep!http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/La...ntentid=200352 Wedden dat hij nu gaat verklaren dat hij NIEMAND nog een hand wil geven? De echtgenote (of één van de echtgenotes) van die andere moslimextremist, een of andere imam, heeft daarmee ook haar handjesweigeren proces gewonnen dacht ik. Zij weigerde in eerste instantie haar mannelijke collega-lesgevers en de vaders van de schoolkinderen een handje te geven, en besloot dan maar om niemand nog een handje te geven. Ik geloof dat ze bovendien ook nog gemaskerd wou lesgeven. Moet ik nog eens opzoeken. ------------------------------------------------------------------------- Zelf vind ik het volkomen terecht dat iemand die weigert om mensen te begroeten op de hier normaal ingeburgerde wijze, geen job moet hebben in een sociale functie. Ik geef mijn beenhouwer ook nooit een hand, noch de frietenbakker in de frituur, noch de caissière in de supermarkt. Jobs genoeg dus waar mijnheer zijn extremisme kan botvieren. Kelner worden in een café of zo. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2008 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan extremisten mag men niet toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan bij de politie gaan. Die geven ook nooit de hand aan hun klanten. Of het zou op hun smoel moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals bij filo het geval is, begin ik bij jou ook naar foutjes in mijn redenering te zoeken als ik van jou gelijk krijg. Scheelt er iets me mij? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
² |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() --------------------- nu nog wachten op Alvinvdv en Lincoln en zo.... enige troost: ik ben écht niet van plan om me van een brug te gooien indien die gasten me ook nog eens gelijk geven hoor. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2008 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geef u ook voor 100% gelijk. Toch ben ik ook 'ne linkiwinkie'. De betreffende persoon discrimineert personen op basis van hun geslacht, het is dus normaal dat hij niet wordt aangenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gasten worden toch zo voorspelbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...ik maakte dit zelf mee met moslims, die er ook steeds bij vertelden dat dit niet mocht omdat ik mogelijk' onrein was' en kaartte het aan bij de leinig van mijn dienst... die gaf hen gelijk;vrouwen geen hand geven vanwege hun overtuiging moest je maar goed vinden uit 'verdraagzaamheid'.
Descriminatie van ambtenaren op basis van geslacht mocht dus, gelukkig zijn onze Noorderburen wat realistischer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() alle circe, hou u vast aan de takken van de bomen, ook ik geef je gelijk, zo'n gedrag past niet in onze samenleving, zo simpel is dat!
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom mogen deze religie-freaks dan wel andere mannen een hand geven. Dat kan leiden tot gemeenschap tussen twee mannen en is zo mogelijk een nog grotere zonde volgens deze religieuze idioten. Het is gewoon pure discriminatie, ingegeven door hun achterlijke kijk op de westerse samenleving en een kompleet gebrek aan respect daaraan. Maar goed, men moet eigenlijk bij dit soort gedachtengoed/geloof ook niet echt op zoek gaan naar enige vorm van rationaliteit of logica, want dan blijft er niet veel meer van over.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarom zo'n mensen in het westen blijven wonen. En als die vent werkloos is, mag men gerust zijn volledige uitkering afpakken. Misschien dat hij dan minder eisen zal stellen voor een job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoe deze persoon in nederland mag blijven wonen immers hij weigert te integreren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor dit te accepteren van een Moslim is er geen maatschappelijk draagvlak! Niet dat ik mij er persoonlijkaan zou storen, als ik weet dat hij dat doet (of niet doet ![]() Extremisme in die mate plaatst jezelf natuurlijk buiten de maatschappij, emmigreren naar een streng Moslimland is een optie.... Extremisme in die mate is natuurlijk geen monopolie van de Moslims (Circe wil on dat maar al te graag laten geloven). In Israël zijn er nu ook al Koosjere buslijnen naar Orthodoxe wijken, dus mannen en vrouwen gescheiden... Chassidim schudden vrouwen ook niet de hand dacht ik, maar de Joden mogen van ons natuurlijk altijd ietsje meer dan de Moslims!! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 21 augustus 2008 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dit zou voor zulke mensen stof tot nadenken moeten zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw reactie's vind ik meestal nogal 'simpel'.... dus best ff mondje houden! ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 21 augustus 2008 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja we hebben het hier altijd over Moslims! Dat is het probleem.... Denkt U dat de doorsnee Moslim dit Ok vind? Joden (de extreme) gedragen zich hetzelfde en dat is ok! Twee maten twee gewichten.... Mijn punt m.b.t. de pointe van deze zaak is duidelijk denk ik... Laatst gewijzigd door alvinvdv : 21 augustus 2008 om 23:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |