![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Islam - de godsdienst van vrede en tolerantie
Film: http://veille-education.org/post/200...sen-passerait2 ![]() Drie journalisten van Kanaal + gingen voor de uitzending “90 minutes” voor de poorten van de Koranschool van de moslimbeweging Tabligh, die zich installeerden in een kasteel van Ville-Maindans in Grisy – Suisnes (Seine-et-Marne in Frankrijk) vragen om een interview. Wat er toen gebeurde is ongelooflijk. De journalisten werden aangevallen en gekwetst. De cameraman is er heel erg aan toe nadat hij een voet in het gezicht kreeg. Waarschijnlijk werd zijn oogzenuw geraakt waardoor de kans bestaat dat hij blind wordt aan één oog. De godsdienst van vrede en tolerantie op haar best… De leden van de Koranschool zijn criminelen die bekend staan bij justitie voor gewapende overvallen en diefstallen. President Sarkozy heeft mee schuld aan deze toestanden, hij heeft het Conseil Français du culte Musulman opgericht en eraan toegevoegd dat hij via deze beweging de angst bij de Fransen wou wegnemen. Het werd integendeel nog erger. Vier jaar lang worden kinderen er opgesloten en onderricht in de koran, of klaargestoomd voor de jihad tegen het Westen…. Tegen de apen en varkens… Film: http://veille-education.org/post/200...sen-passerait2 Laatst gewijzigd door Pierette : 4 september 2008 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat zal het hier in Europa tot een oorlog komen maar de Poco's steken liever hun kop in het zand. Vraag is alleen aan welke zijde zullen deze Poco's kome te staan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() "Gematigde moslims" zijn een westerse uitvinding. Wel bestaan er agnosten/atheïsten uit moslimmilieus. Je outen als ex-moslim is erg gevaarlijk en veel moslims hanteren een achterbakse roddelcultuur waar onzedigheid van een ander Big-Brothergewijs verraden wordt aangemoedigd. Het mag uiteraard gezegd worden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 september 2008 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we de poco's aan de kant laten staan waar ze nu staan. ze zullen dan ook dezelfde behandeling krijgen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vervang in bovenstaand artikeltje gewoon islam door Blood and Honour en koran door een of ander B&H pamflet.
Bij een gelijkaardig gebeuren haalt dit nieuws zelfs CNN, wordt de school gesloten, de kinderen heropgevoed en de leraars voor jaren achter slot en grendel gezet. en d�*t vind ik nu het meest beangstigende aan heel deze historie. Wij zijn reeds dhimmies!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() @ Cicre;
Idd. En ik ben er bovendien nog eens van overtuigd dat de politiek héél goed weet wat er aan de hand is. maw ze hebben een agenda. Vraag me steeds af wat hun gewin is bij de verislamisering van europa.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() het mooie is dat er ook rode koppen gaan rollen want het paard van troje slaat altijd de gevende hand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of er nu rooie koppen zullen vallen als dar al islam hier is geinstalleerd of niet zal me een worst wezen. Wat mij wezenlijk interesseert is dat we hier geen dar al islam zullen krijgen! ik kom net uit de kliniek. Zoals vele mensen al zullen hebben opgemerkt zijn onze van oorsprong christelijke zieken-huizen (ondertussen tot de meest ontwikkelde ter wereld uitgegroeid) blijkbaar een verzamelpunt voor islamieten en hun ingepakte familieleden. Ofwel zijn die mensen bovenmatig ongezond, ofwel gaan ze shoppen naar het UZ zoals wij gaan shoppen op de Meir. ik kan me zo boos maken : toen ik naar huis reed met de metro, zag ik een vreselijk ingepakt sujet (nee, ik heb haar gezicht amper bekeken). Terwijl alle normaal gezonde mensen met overvolle teugen genieten van deze laatste zomerdagen, was het suject gehuld in een donkergrijze aardappelzakken mantel tot op de grond met bijpassende antracietgrijze hoofdinpakkap. Ik zag dat ze de weg niet wist. Normaal heb ik een zeer sociale lichaamstaal zodat mensen mij te pas (niet echt te onpas) aanspreken op alle mogelijke momenten. Ik ben dat gewoon en vind het heerlijk om mensen wegwijs te maken indien ik het juiste antwoord heb. Bij deze kaftanjas had ik echter een volledig ander gevoel: ik dacht, als ze nu DURFT de weg te vragen, dan kijk ik haar diep in haar ogen (die waren zichtbaar) en zeg dat ik LESBISCH ben! Spijtig genoeg kon ze zelf lezen en ik zag haar op het andere perron opstappen in de andere richting dus. Verdorie! spijt dat ik had! Maar dat scenario ga ik toch eens uittesten volgende zomer hoor! (in de winter erger ik me niet aan ingepakte aardappelen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 september 2008 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zag eergisteren twee gesluierde meisjes zomaar op straat een zak chips leegvreten.
Ik heb hen toegeglimlacht ![]() Edit: aanmoedigend toegeglimlacht. ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 10 september 2008 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik vergat daarnet het zieken-huis. Een ontzettend lief marokkaans verpleegstertje. perfect. Uitleg is te lang hoor en ik ga het hier niet helemaal vertellen. Maar de verpleging had er dus voor gezorgd dat de patient die ik bezocht eens "frietjes" kreeg. Die reuk is natuurlijk aanstekerig. Heb me zelf moeten inhouden om dat pakske friet van dat doodziek kind niet aan te vallen. Toen het marokkaanse verpleegstertje aankwam zei ze dus: "ik ga aan mijn moeder vragen of ze vanavond frieten bakt". Wel d�*t vind ik nu eens leuk sé Ze was aan het rammedammen hoor, maar verder was ze een gewoon professioneel verpleegkundige (eventjes middels een grapje dat ik niet begreep vroeg ik of ze stagiaire was, en daar kreeg ik een beetje een geirriteerd antwoord op. Maar iemand had het over "punten geven" dus nam ik aan dat.... bleek dus grapje te zijn.). Moraal van het verhaal: een geïntegreerde Antwerpse moslim eet 's avonds na het verbreken van de ramadan FRIETEN! Verder hebben we lekker zitten roddelen over de Hollanders en het feit dat hun communicatievaardigheden groter zijn dan de onze, maar dat WIJ tenminste weten waarover we klappen ![]() ![]() Hewel, dat is dus wat anders dan die grijze patattenzak in die metro !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Die grijze patatten moeten allemaal tot frietjes verleid worden
ofwel tot agressieve lesbo acties! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben me net aan het afvragen of ik tot een privé metro-actie zal overgaan, op zoek naar ingepakte aardappelen waar ik me dan als " overjaarse lesbo" op ga werpen.... ![]() maar effe "serieus" tussenin: heel dat inpakgedoe met die hoofddoeken en zo laten de mensen (dus zowel mannen als vrouwen) wèl constant in een soort van esoterische sexuele bedreigende toestand fungeren hoor! Daarmee dat ik er ineens aan dacht om me als lesbienne voor te stellen! Wat dènkt dat sujet wel? Dat iedereen op haar staat te geilen of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Probeer eens een mopje te praten over de ****** dames, ge zult er ni goe van slapen zene ! En zoals we nu ook weten, wisten we al dat niet elke journalist altijd kosher zijn, er hangt meestal een vuile luchtje aan ! Onze riolnalist mag dan heel blij zijn met zijn "camera" in zijn hand, want anders zou hij de swat-team op z'n reet krijgen indien hij in de plaats was van onze neefke in antwerpen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 september 2008 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mopjes over **** dames mogen jullie evenmin maken als wij mopjes over *****kanen mogen maken. welk probleem heb je daar nu ineens mee? is uw neef ook een oog kwijt of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Dus slik maar je complimenten terug ! ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar heb ik gemist dat er een jood is binnengewipt?
![]() |
![]() |