![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik loop al een tijdje rond met het beangstigende gevoel dat er stilaan een einde komt aan mijn "jeugd".... De onbezorgde tijd van zich van niks iets aantrekken lijkt voorbij... en echte verantwoordelijkheid komt in de plaats.
Het is een deel van je leven dat voorbij is, en nooit meer terugkomt. ![]() Niet dat ik pessimistisch ben, ik zie de toekomst rooskleurig in, maar soms zou ik mijn leven even 'on hold' willen zetten en niet ouder worden. Ach, waar ben ik toch weer over bezig. Ben waarschijnlijk nog wat in een soort van examen-roes.... of het komt door Alphaville's Forever Young dat ik daarstraks op de radio hoorde... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u Zeno, nu zit ik weer voor de rest van de avond met "Forever young" in mijne kop....
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heel subjectief. Maar als ge na U hogere studies gaat werken hebt ge prijs volgens mij. Dan is het gedaan.
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ge kunt het natuurlijk altijd wat rekken..... ![]() En voor de liefhebbers: Let's dance in style, lets dance for a while Heaven can wait we're only watching the skies Hoping for the best but expecting the worst Are you going to drop the bomb or not? Let us die young or let us live forever We don't have the power but we never say never Sitting in a sandpit, life is a short trip The music's for the sad men Can you imagine when this race is won Turn our golden faces into the sun Praising our leaders we're getting in tune The music's played by the mad men Forever young, I want to be forever young do you really want to live forever, forever and ever Forever young, I want to be forever young do you really want to live forever? Forever young Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat Sooner or later they all will be gone why don't they stay young It's so hard to get old without a cause I don't want to perish like a fading horse Youth's like diamonds in the sun and diamonds are forever So many adventures couldn't happen today So many songs we forgot to play So many dreams swinging out of the blue We let them come true Forever young, I want to be forever young do you really want to live forever, forever and ever Forever young, I want to be forever young do you really want to live forever, forever and ever Forever young, I want to be forever young do you really want to live forever? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je je mentale of je fysieke jeugd? 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mentaal blijf ik waarschijnlijk altijd 22. ![]() Niks aan te doen zegt de dokter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Forever joenk, he wants to be forever joenk Do you really want to rule forever...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "Forèèèèèèèèèèèver young......" 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hilarisch! Eén speekmedollie voor Distel!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Zeno!
NOOOOOOOO! Go away, you evil person! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, tis hier weer dik in orde zenne...
Forever young word nu gemixt met Edith Piaf... ![]()
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En, is 'm nu al commissievoorzitter? Zijn we van da joenk af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft er trouwens iemand ook dat gevoel dat je je vroeger altijd 'ouder' voorstelde als je deze of gene leeftijd had? Toen ik mezelf vroeger als 25-jarige voorstelde, dacht ik altijd dat ik al veel verder zou zijn, zoals (pas-)getrouwd en een rijbewijs en zo... Nee?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |