![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Leterme wil dotaties beperken tot Albert en Filip
![]() Eerste minister Yves Leterme wil het huidige systeem van dotaties aan de koninklijke familie hervormen. http://forum.politics.be/newthread.p...newthread&f=13 rarara, waat zit het addertje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
de fluppe en den beire zullen evenveel krijgen als héél de paria famillie ?
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ben benieuwd , naar hun daden
Pol vdDriesche had al een senaatsvoorstel gelanceerd in die zin , maar heeft dat rap 'on hold' gezet voor de parlementaire vakantie , van een schijtbeweging gesproken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() nu hopen ze dat het volk in hunne zever trapt tot in 2009, iets waar Leterme van bezeten is blijkt... diene vent is gewoon een rat, achterbaks,maar weet goed met hij bezig is en wil niet afgaan.... ja den Albeer heeft ze binnen, alleen zal arme Laurent de dupe worden, straks moet hij nog werken jong
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Claire is begonnen aan haar solliciatiebrief ( volgens mij werkte dat mens voor de staatsveiligheid )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat een aantal frankofwieten, te beginnen met de drie versleten musketiers en met de franstaligen die in september verder zullen moeten onderhandelen over de staatshervorming en de regering, maagkrampen krijgen:
diene vuile Vlaming wil maar niet "de premier van alle B. uithangen, hij blijft hardnekkig bij zijn Vlamingen-diskoer, oh het heilige huis van de bande van Laeken bekritiseren, de funderingen van onze goedmenende staat ..." Kijk, dat pleziert me.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent te snel tevreden schoofzak, Leterme de ACV-man zit helemaal niet op een "Vlamingen diskoer". De man is de anti-Vlaming verpersoonlijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft niet "minder" gezegd; hij heeft ook niet verwezen naar dienen aap (voorzitter senaat, die een werkgroep daarover moet leiden), hij heeft gezegd wat hij gezegd heeft. En mijn besluit is en blijft voorlopig: dat pleziert me. Dat een tsjeef, afkomstig uit het acw, vader van het kartel met een vl nat partij, dat gezegd heeft, op dit ogenblik in de vakuümperiode tussen 1 augustus en 21 september, terwijl drie kabouters een rondedansje maken in opdracht van le roi, pleziert jou dat dan niet ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Hamc,
pleziert jouw die uitspraak, ja of neen? Krijg het over je lippen, verman je, en kies: ja of neen !
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Het is niet genoeg sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ook de koning schijt elke dag op een pot
bron ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U, Toen huidig ex-ontslagnemend premier Leterme nog als staatssecretaris/minister van mobiliteit de dienst uitmaakte onder Verhofstadt IIbis, wou hij op een gegeven moment "stille nachten" invoeren voor "de mensen" in de omgeving van de nationale luchthaven. In een ander verleden wou diezelfde ex-ontslagnemende premier voor "de mensen" ook al - BHV splitsen, weliswaar en gegarandeerd zonder Vlaamse compensaties - een staatshervorming (gaande van groot, redelijk, grondig tot noodzakelijk) - 2 miljard euro extra besteden aan de sociale zekerheid. In een nog verder verleden hekelde diezelfde ex-demissionaire premier gedurig de paarse onhebbelijkheid om gratuite beloften en ideeën te wereld in te sturen. Dit leidde tot het retoriekje van wie nog in "die mensen" geloven zou kunnen. Heden ten dage adverteert onze ex-ontslagnemend regeringsleider bij "de mensen" naarstig zijn eigen hardnekkigheid, zonder echt te specificeren waarin hij dan wel hardnekkig uitblinken zou mogen. In deze heet het addertje gewoon: vipera rethoricus (vulgaris)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 augustus 2008 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U, Ter uwer steunbetuiging. Het respect dat ik koester voor de heer Leterme is onaangetast door deze uitspraak. Meer zelfs, mij pleziert deze uitspraak van onze ex-ontslagnemend (maar desondanks toch vakantiehoudend) regeringsleider alvast. Mijn verwrongen gevoel voor humor zal daar wel voor iets tussen zitten.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 augustus 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gaan ze Fabiola dan laten verhongeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() fabi wie ? die spaanse toeriste ?
|
![]() |
![]() |