![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is er dol op de tandarts ? | |||
Ik haat het. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 39,13% |
Ik ga er graag naartoe. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 26,09% |
Zolang ze maar niet met hun tang afkomen... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Valt best mee, alleen die spuitjes... |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag spreekt voor zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, ik haat het alvast. Laat daar geen twijfel over bestaan. Naast mijn hoogtevrees, is dit mijn 2de doodsangst echt wel.
![]() Ik lag het daarstraks op die stoel echt te besterven, koud zweet, de daver op mijn lijf. Gewoon verschrikkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haat het niet maar ik word er down van
Ik poets mijn tanden elke dag keigoed en toch heb ik altijd gaatjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er niet dol op, maar het doet me verder niets.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou er niet van. Maar soms moet het. Die spuitjes zijn bij meestal niet genoeg... soms krijg ik er twee of drie omdat ik anders nog zware pijn krijg.
Ik moet er gelukkig niet vaak naartoe. Waren mijn kindertandjes heel rap rot, mijn volwassen tanden zijn extreem sterk. Laatste keer dat ik ging was het weer 8 jaar geleden. Geen enkel gaatje. Moet wel binnenkort weer eens gaan maar ik heb geen last of zo. Mijn tanden zijn totaal niet caries-gevoelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mij is dat hetzelfde als naar een bakker gaan. Geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Resultaat : terug naar huis, nog altijd pijn, en antibiotica nemen en op 1 september terugkomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb er ooit acht gehad ![]() Laatst gewijzigd door toccata : 23 augustus 2008 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ... 't Is een toffe madam , en haar assistente ziet er ook goed uit , en is erg lief ... Zelfs de juffra achter de balie is mooi en tof ...
MAAR ZE MOETEN ME ER BINNENDUWEN MET GEWELD !!! Ben dus gene liefhebber van tandartstoestanden, binnenkort nog ne keer binnengaan ... ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En ik dacht dat ik met 7 al aan een record zat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon hem redelijk goed hebben (deed nooit pijn) tot m'n laatste bezoek. Daar was het kantje boord en de volgende keer moet hij het niet wagen om nog maar naar die tand te wijzen!
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vorige week maandag nog een wortelkanaalbehendeling gehad, niks geen pijn gehad.
Eigenlijk heb ik nooit pijn gehad bij de tandarts, behalve dan die keer op Vlieland in mijn diensttijd. Daar moest ik in een gewone stoel in de gymzaal van de school en vrijwel zonder verdoving 3 verstandskiezen laten trekken. Daarna vertrok de man met zijn bruine aktetas weer terug naar het vaste land. 15 Jaar geleden is de vierde getrokken door een team van 2 kaakchirurgen, die kies moest eerst in tweeen worden gebeiteld, want de wortels waren totaal vergroeid. Ook toen geen pijn gehad. En spoelen maar jongen....zegt mijn tandarts altijd....
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat het, dat duur lang, dat kost veel geld, cash ook nog liefst. Maar ik heb wel best een goede tandarts, moet er mijn wijsheidstanden nog laten trekken (ja, die doet dat zelf) en ik heb daar een goed oog in.
't Is zo'n kettingrokende type die u naar u kl*ten geeft als je niet goed poetst, helemaal mijn stijl.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*Awel, weet je waarom de meeste tandartsen geen wijsheidstanden nie meer trekken en dat in de kliniek moet gebeuren? -Nee *Schirk! Dat komt door die emancipatie, die vrouwelijke tantisten die hebben daar schrik van, daar heb je nog kracht voor nodig! -Oké, dan :S
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 23 augustus 2008 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow! Mijn record is 6 en dan ging het nog niet van harte.
Edit: en dat was zonder ontsteking ![]() Ik ben blijkbaar nogal immuum voor verdoving. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 augustus 2008 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er zelf voor gekozen om 4 wijsheidstanden te laten trekken onder narcose met een een paar dagen bed en drinkyoghurt tot gevolg en dat was mijn eigen keuze. Dat was na consultatie bij een mannelijke tandarts die absoluut niet terugschrok voor het betere trekwerk. Ik had alleen geen zin om een paar uur op een martelstoel te zitten. Afzien doe je trouwens des te meer als ze alle vier onder narcose worden getrokken. Dan kan je dagen niet eten en zit je gezicht onder de blauwe plekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |