![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het is nu al meer dan een maand geleden dat ik nog eens op deze site ben geweest en lol...
Tzit hier nog steeds vol met die zieligaards, die continu liggen bashen op alles wat niet op het 'ubermensh' beeld lijkt hahaha Kzou zeggen stap allemaal eens bij jullie dokter binnen voor wat anti-depresiva en pillekes tegen paranoia.... Want wat ik hier lees tart elke verbeelding en het ergste is dat ze hun eigen onzin nog geloven ook. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. Hoe zit het met de islamofobie? Alles onder controle? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betekent je opmerking dan dat je 'no life' hebt en jezelf zo verveelt dat je komt kijken op discussieforums waar je eigenlijk niets te zoeken meent te hebben?
Staat je moeder met een mes in je rug; omdat je dit moet of zo? KIjk als je een forum niet boeiend vind blijf je er weg; of is dit niet het probleem maar wel dat hier stevige discussies worden gevoerd over o.a islam, integratie, asielzoekers en culturele verschillen? Mocht uw opmerking gaan over de 'intellectuele' kwaliteit; ik kan me geen bijzondere bijdrage hieraan van uw kant herinneren! Dus kan ik niet zeggen dat ik uw aanwezigheid ga missen; desondanks veel succes, hopelijk vindt u een forum wat meer van uw 'hoogstaand' gehalte is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iemand die op mensen ligt te 'bashen' omdat ze op mensen 'bashen'. Iemand die totaal verzuurd reageert op mensen die totaal verzuurd reageren. Met zo'n hypocrisie kan u niet anders dan politiek correct zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() "Hoogmoed" heeft gelijk, het zit hier vol met mensenschuwe, gefrustreerde, mensen.
krampachtig bang en bevooroordeelt voor alls wat vreemd is.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik zou het toch nuanceren Sarah, veel, niet vol.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bang van alles, paranoïa, tot zelfs misdadig racistisch.... Opstarter heeft gelijk! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 13 augustus 2008 om 10:22. Reden: schrijffout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je het ooit al eens overwogen dat er nogal wat mensen zijn die de Aboriginal zijn geworden in de wijk/straat waar ze al hun ganse leven wonen? Denk je dat die dat een toegevoegde waarde vinden? teveel is teveel en er zijn al redelijk wat steden ten lande waar er "teveel" zijn.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt dan toch ook al 109 berichten geschreven. je bent dus ook bang van alles??? of gewoon misdadig racistisch?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoogmoed sarah en alvinvdv samen 600+ posts samen zullen het hier eens komen verkondigen se hahaha
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hey, niemand verplicht je om hier te lezen laat staan te posten hé. daaaaaag
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat dit forum voor 'velen' een vlucht is in een internetdroomwereldje... ver weg van de realiteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet dat iedereen die hier post een islamopoco die de waarheid verdraaien minimaliseren of gewoon liegen gelukkig maar
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvinvdv; ik vind uw bewering onzin, het is juist omdat de realiteit mensen zorgen baart dat je allerlei pluimage vindt op dit soort sites...best boeiend ookal ben je het soms oneens met elkaar en zitten er minder fraaie vogels tussen!
Maar je doet dit uit vrije wil en het is nogal hoogmoedig te komen melden zoals Sarah en Hoogmoed doen dat ze daar boven staan, beter weten, medelijden hebben met wie hier actief is..dan ben je toch gewoon weg en laat je anderen met rust? Hoogmoed en Sarah lijken zich eerder ubermensen te voelen, intellecueel superieur aan de mengelmoes van dit forum..mij best hoor maar verdwijn dan gewoon inplaats van met toeters en bellen je superieuriteit te staan verkondigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heb ik het nooit bezien. Het is voor mij gewoon een forum om te discussiëren over vanalles en nog wat. Dat je daarbij meningen tegenkomt waaraan je jezelf stoort is imo nogal normaal. Als je daar niet tegenkan, dan kan je best een andere hobby zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() ja, Alice laten we over zich meerwaardig voelen spreken..
beetje hoe "sommigen" hier staan tegenover migranten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de meeste migranten voelen zich meerderwaardig tegenover de autochtoon alle ja in groep toch
![]()
![]() |
![]() |