![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de berichtgeving las over de toespraak van de voorzitter van het Ijzerbedevaartcomité, Walter Baeten.
Hij spreekt over het finaal mislukt zijn van de Belgische federatie, over een afschaffen van het Brussels gewest en het integreren ervan in een Vlaamse deelstaat, met een erkende Franstalige minderheid in Brussel. Hij vindt dat er geen federale verkiezingen meer moeten gehouden worden en dat de deelstaten het voortouw in de staatshervorming moeten nemen. En als dat stuit op een Franstalig "non", aldus Baeten, moet Vlaanderen met een eenzijdige Nederlandstalige meerderheid in kamer en senaat maar uit de Belgische federatie stappen. Is dit hetzelfde Ijzerbedevaartcomité dat Vlaanderen de rug had toegekeerd? Vanwaar deze plotse ommezwaai? Dit had ik echt niet zien aankomen. ![]() Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF31082008_014 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Waalse vrienden, laten we scheiden" komt uit de mond van Lionel Vandeberghe en diens "radicale" visie kennen we intussen, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit soort zaken zeggen ze toch elk jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Is er reeds nieuws van de Soir ? Hun reactie is bepalend voor het belang van de toespraak in Diksmuide.
Een mooie start voor het gehuil van de franstalige wolven. Ik wacht op de dag dat geheel Vlaanderen in het cordon gejaagd is.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze man pleit er voor om Brussel te annexeren bij Vlaanderen in een confederale structuur en anders eenzijdig de onafhankelijkheid te verklaren. Zulke woorden had ik niet meer verwacht op de bedevaartweide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...1-633543.shtml Lees vooral de reacties. Er wordt weer niet op een moordje of genocide meer gezien als het over Vlamingen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongelooflijk in le soir:
Citaat:
Verder ongeveer hetzelfde als in het Nieuwsblad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er de afgelopen jaren een ijzerbedevaart geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was degene waar ik me op baseerde inderdaad. Heb niet de moeite gedaan om de rest nog te lezen. Als op dit forum zulke taal viel, dan had het CGKR het boeltje al laten sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Whatever you smoke... gimme some of it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De rest van de reacties zijn vrij voorspelbaar: Brussel zal altijd Frans blijven, wij zijn een belachelijke minderheid in de wereld, wij zijn allemaal fascisten en neo-nazi's,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat MOETEN gewoon neo-nazi's zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Le Soir had het over de Ijzerwake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.ijzertoren.org/indexnew.php?section=2 Zie de linkerkolom. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 31 augustus 2008 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, de bedevaart willen ze wellicht te vriend proberen houden, om toch een soort tegengewicht te hebben tegen al die nazi's daar in Steenstraete ![]()
![]() |
![]() |