Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2012, 01:18   #1
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard Internet censuur in België

Gewoon even een statement hier. Het Belgisch gerecht heeft dus Piratebay.org geblokkeerd. Het punt wat ik wil maken aan het gerecht en ik hoop dat hier magistraten mee lezen. Hou u bezig met nuttige dingen. Al uw tijd en moeite (en mijn geld) was voor niks, ik zat er net nog op via een proxy. Haha. Hebt ge geen beter dingen te doen. Daar!

Nog een geluk dat het internet nog redelijk vrij is en dat mensen zich kunnen uitdrukken en kunnen communiceren zonder een corrupte regering die zich moeit met ons privé leven. De mens is van zijn eigen goed en wil verder, waarom moeten wij tegen gehouden worden door de kontneukers van de (grote) banken.

Allé, om het positief af te sluiten, mijn nieuwjaarswens voor 2012 is dat wij, normale werkende mensen, verder kunnen bonjouren (om het in een typische Belgische term te stellen) zoals de laatste paar jaren en dat het collectieve bewustzijn zich kan uitbreiden via het netwerk dat wij internet noemen. Dit is mischien de laatste vrijheid die we hebben en waar we ten volle moeten gebruik van maken zodat we niet weer in nodeloze crisissen en oorlogen (ik denk bv aan Iran nu) moeten belanden die ons feller aan de grond drukken en die enkele rijken of machtshebbers of hoe ik het ook mag noemen en hun lakeien beter maakt.

Voila, mijn zatte statement voor 2012. Tijd dat we voor onszelf opkomen!!!

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 7 januari 2012 om 01:19.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 12:09   #2
Baka
Banneling

Standaard

depiraatbaai.be

Het vonnis

Laatst gewijzigd door Baka : 7 januari 2012 om 12:13.
Baka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 21:53   #3
Zoom
Partijlid

Zoom's schermafbeelding

Standaard

Zo een lange rechtszaak, zoveel moeite en geld... voor 0 resultaat! Only in Belgium!

Maar ja, de gemiddelde Belgische torrentgebruiker zal wel blij zijn met de afloop, en onze verzuurde vrienden zullen wel weer een nieuwe komma vinden voor verder te procederen...
Zoom is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be