Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2008, 19:36   #1
shaddy
Banneling

Standaard de vliegende hollander noemt het geen racisme maar de realiteit.

Op de rode poco bastiljon radio 1 van de VRT heeft een zekere heer Dekkers een kat een kat genoemd. 2 van de moslims die in een van de gebouwen vlogen op 9/11 hebben bij hem vlieglessen genomen met de gekende fatale gevolgen. De vliegende hollander zoals hij zichzelf noemt heeft zijn buik vol van moslims. Ik behandelde hen als klanten ik gaf hen aparte plaats om naar het oosten te bidden. Ik was vriendelijk en atta was zeer arrogant, maar goed geld is geld. Religie mocht geen issue zijn voor bussiness. Maar nu wil ik nooit nog zaken doen met moslims. De presentatrice verslikte zich en zei dat is toch discriminatie je kan geen moslims weigeren. Jawel zegt dekkers ik kan dat wel dit is mijn bedrijfsbeleid geworden geen religie miserie meer. Oeps de presentatrice was vergeten dat dit enkel racisme is in ... jawel BELGIE het bastiljon van de pocos. Die voor wat macht hun ziel verkopen aan een veroverings religie. Het loont dus absoluut om open en eerlijk te zijn. Dekkers was naief en heeft dit met enkele centen/aanslag moeten bekopen.
Door dat hij open en eerlijk was tegen de FBI en de media heeft hij zijn zaak kunnen verkopen met weinig verlies(andere vlieglesscholen zijn gesloten verdwenen). Toen dekkers dit mededeelde in de pers dat hij geen moslims meer wenste - kwam zijn zaak tot bloei. Zo kon hij ze nog verkopen. Natuurlijk werd hij bedreigd langs de zijde van moslims : om deze uitspraak in te trekken dit heeft hij geweigerd. Er is toen een aanslag vanuit die islamhoek op hem gepleegd. Gelukkig bleef hij in leven om dit verhaal te vertellen. Wederom een bewijs van de waanzin van de islam religie. Een bewijs dat deze islammieten nooit zullen integreren. Ze maken gebruik van naieve zielen die omwille van godsdienst vrijheid hen alle kansen wil geven. Helaas is het waanzin om de islam vrije teugel te geven. Vandaar dat ik pleit voor verplichte integratie - zo kan je snel het kaf van het koren scheiden. Beste pocos staar je niet blind op godsdienstvrijheid als dit indruist tegen onze democratie. Bezin u voor het te laat is voor uw nakomelingen.

http://www.nnbh.com/titels/Rudi-Dekk...320/9022550672

Laatst gewijzigd door shaddy : 9 september 2008 om 19:43.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 13:23   #2
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Het is begrijpelijk dat deze man een persoonlijke afkeer heeft van moslims omdat hij zwaar in de problemen is geraakt door een paar extremistische vertegenwoordigers van deze godsdienst.
Om hier echter algemene conclusies uit te trekken aangaande de betrouwbaarheid van moslims in de zakenwereld, gaat toch te ver. Daarnaast zou onze afhankelijkheid van Arabische grondstoffen niet gediend zijn door zulke uitspraken.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 15:11   #3
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Het is begrijpelijk dat deze man een persoonlijke afkeer heeft van moslims omdat hij zwaar in de problemen is geraakt door een paar extremistische vertegenwoordigers van deze godsdienst.
Om hier echter algemene conclusies uit te trekken aangaande de betrouwbaarheid van moslims in de zakenwereld, gaat toch te ver. Daarnaast zou onze afhankelijkheid van Arabische grondstoffen niet gediend zijn door zulke uitspraken.
Dat is uw mening. ik zeg dat we die olie niet nodig hebben. er zijn alternatieven maar de wereld is bang van enkele moslims die de wereldeconomie en kapitalisme in hun hand hebben.

Ik denk dat men beter religie kan bannen van elke werkvloer. Ik vind dat men in belgie het recht zou moeten hebben om niet voor islammieten te kiezen. Zonder daar een proces vanwege racisme aan hun broek te hebben. De integratie zou veel sneller verlopen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 17:13   #4
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Heb je al eventjes nagedacht over wat die landen nog waard zouden zijn zonder de olie die toevallig onder hun kont ligt? En ooit zal dit er van komen.
En het gaat altijd over "een paar extremisten enz"... maar hoeveel van die "paren" lopen er eigenlijk al rond? Het steeds maar willen voorstellen als onbelangrijke randverschijnselen, is het daarom dat ze overal ter wereld negatief overkomen?
Kun je een paar of zelfs maar één niet-islamitisch land opnoemen waar ze blij zijn dat de moslims er zijn toegestroomd???

Laatst gewijzigd door andev : 13 september 2008 om 17:20.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be