![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar zijn niet alle Walen dom zoals Leterme ooit beweerde. 1 op de 5 beschikt blijkbaar toch over een stel gezonde hersenen.
Volgens een enquête wil 1 op de 5 Walen de splitsing van België. Economie & Politiek - http://eco-poli.blogspot.com/ Ook zou de meerderheid prefereren om aan te sluiten bij Luxemburg en Brussel inde plaats van bij Frankrijk. Hun vrees is wel dat Brussel zich bij Vlaanderen zal voegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Franstalige verhalen over "l'encerclement de Bruxelles par la Flandre" raken in feite kant nog wal. Alsof men zou spreken van "l'encerclement de Paris par la France" ! Niet enkel ligt Brussel in Vlaanderen ; het is zelfs de hoofdstad van Vlaanderen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou zelfs durven zeggen: hoogbegaafd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Dit enquête is een enquête di heeft op Internet zijn doen ...
Laatst gewijzigd door rainbox : 6 september 2008 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als het maar een peiling blijft, is het toch zeer frappant te zien dat de Franstalige Belgen al elke dag met Frankrijk leven. Wie in Franstalig België kijkt nooit naar TF1, France 2, enz...........? De programmadirecteur van de RTBF is een Fransman die bij France 2 gewerkt heeft. Men heeft zenders zoals AB3 of Plug TV - Belgische zenders - waarvan de programmatie uit bijna 100% Franse programma's bestaat. Het equivalent van de "Bekende Vlamingen" is totaal onbestaand op de Franstalige kant. Bekijkt u de hitlijsten in Franstalig België, merkt men dat de producties van eigen bodem bijna onbestaand zijn. Wat Franstalige producties betreft, komt alles uit Frankrijk of in mindere mate Canada. Franstalige Belgen zijn gewoon Fransen maar zonder de Franse identiteitskaart. Hun kaart zegt hen dat ze Belg zijn maar in hun geesten zijn ze al Fransen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ben je ongerust over het lot van uw stomme koningsfamilie ? De griezelfamilie, Annekke tanneke fabiolakke, Bert bibber, Flup den beestekop, en de rest van de stalgenoten ? Daar zullen ze wel een bouwvallig kasteeltje voor vinden in de Ardennen, dan kunnen ze hun brood verdienen met als spookhuis te spelen voor de toeristen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ardens spookhuis spelen voor de toeristen
en kindjes ambeteren |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je nu echt waar iets doms kan doen, dan is het Belgiê splitsen -> Vlaanderen betekent immers niets, nihil, niente, zero: enfin, denk eens na: onze havens zijn volledig in buitenlandse handen, onze energie ligt in Franse handen, onze luchthaven is straks ofwel van de Duitsers of van de Chinezen, ons riolen zijn eigendom van Amerikanen: over welk Vlaanderen spreek je danWe hebben niet eens geld genoeg om ons eigenste erfgoed te onderhouden (of, beter, we willen het niet doen) - in korte broek lopen en met vlaggen zwaaien zal hier helaas niet helpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verwondert mij overigens niet van de heer Maingain O. ![]() Het is wel grappig dat de heer Maingain O. zichzelf ziet als grote verdediger van het België waarvan hij de wetten niet kent, en duidelijk ook niet wenst te kennen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Schijnbaar zijn niet alle Walen dom zoals Leterme ooit beweerde. 1 op de 5 beschikt blijkbaar toch over een stel gezonde hersenen.
Leterme heeft dat dan ook niet beweerd. flanstaligen lijken intellectueel niet in staat om nederlands te leren |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is Brussel Vlaanderen niet, net zo min als Brabant, Antwerpen en Limburg. Het Vlaams gewest is een pure, kunstmatige fictie die nooit had mogen bestaan. Idem voor het Waals gewest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kunt voor mijn part gerust uw wensen voor werkelijkheid nemen. Ik neem graag de werkelijkheid voor werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |