![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -29/30 Ramadan. De ramadan is een speciale maand in de islamitische kalender, en wel de negende, waarop tussen schemer voor zonsopkomst en zonsondergang gevast wordt. Ramadan wordt daarom ook wel de vastenmaand van de moslims genoemd. Het exacte begin van de Ramadan is afhankelijk van het verschijnen van de sikkel van de nieuwe maan.
Het vasten wordt gezien als vorm van zuivering van de ziel en bedanking van Allah voor alles wat hij gegeven heeft. De ramadan leert mensen zelfdiscipline. De moslims voelen en tonen verbondenheid met arme en hongerige mensen elders op de wereld. http://www.beleven.org/feest/ramadan ------------- ik denk dat ik dit jaar maar eens meedoe. Niet helemaal, maar alle begin is moeilijk. Ik ga gewoon tijdens de Ramadan géén alcoholische dranken drinken tijdens de verboden uren. Dat lijkt me gezonder dan niet te eten of drinken tijdens de verboden uren. Voor degenen die mee willen doen: dit zijn de uren: 1 september 2008 : vanaf 20.26 tot 4.47 daags nadien 2 september 2008 : vanaf 20:24 tot 4:49 daags nadien 3 september.... en zo mag je dus elke dag 2 minuten vroeger beginnen drinken en 2 minuten langer volhouden. TOT op 1 oktober 2008 dan mag je zelfs al beginnen om 19:16! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De periode van feesten is dus weer in aantocht. De nachtelijke zwelgpartijen zullen weer de 'vastenmaand' in vuur en vlam zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfdiscipline ouch, ga schieten. Daar krijg je discipline van.
Geen bier vorens geschoten te hebben is mijn regel. Trouwens ik heb net 4 flesjes DeKoninck gaan halen van de GVA, die wil ik niet laten slecht worden.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke ni
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kun je weer roepen naar al die moslims. HHHHéééééélllaaa, da mag ni.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal me worst wezen of ze die Ramadan opvolgen of niet. Zolang dat ik er maar niet aan moet meedoen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Je kan dan maar beter niet als metrobestuurder werken in Brussel. Ze doen er bijna allemaal mee aan de ramadan, en bekijken de Belgen met een scheef oog omdat ze niet meedoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wrijf dat er nog is goed in bij die mannen.
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ramadan moubarek aan de moslims op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof , weer als vroeger met een lekker geurend pakje friet in't park gaan zitten ...
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als het donker is. Neem ik aan.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metrobestuurder is ook niet meteen de baan die ik droom... En scheef bekijken, wat wil je, die hebben ook honger he. Dat ze kijken hoe ze willen, zolang het bij kijken alleen blijft, doet me dat niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ni direkt , 's nachts moet je in't Antwerpse niet in parken zijn ...
![]() Maar vroeger deden we dat vaak , dan zat het park vol en als je dan aan een tafel gezellig fritten begon te eten liepen ze allemaal weg ... Toen waren de buurten nog plezant , tegenwoordig zouden ze de mensen een boete geven omdat ze de moslims op hun tenen trappen ... ![]() Enfin , binnenkort eens een hangbuikzwijntje gaan kopen , dan kan ik er mee gaan stoeffen in de leukere buurten ... ![]() Plaaggeest ??? Ikke ??? Neuh ... ![]()
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Alleen Vlaamsche bierworstjes ... ![]() ![]()
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens genoeg moslims die er niet aan meedoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze zich allemaal met hun rug naar me draaien, dan zien ze het niet. En dan goed beginnen smekken en smakken.. mmmmm wat een goeie boterham! Kijk he, dat zij ramadan willen doen, is hun recht en moeten ze zelf weten. Ik heb daar niks mee te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ge dan niet moogt zeggen is dat ze een NAMAAK MOSLIM zijn, als je er dan een van die kudde Nederlands verstaat, en dat dan vertaal tegen de rest van de kudde, dan heb je het stekken, aan u pan of zit je met de gebakken peren.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er ook een paar die niet meedoen. En een paar die doen alsof. Een van hen is dus dol op die Ardeense salami.
![]() |
![]() |