![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu dat het Vlaams Belang zo duidelijk te kennen heeft gegeven in de Zeverende Dag vandaag, dat ze voorstander zijn om aan de zijde te vechten van de NAVO en USA schurken in Afghanistan, weet ik begot niet op wie ik zou stemmen volgend jaar. Er is totaal geen alternatief. Helaas lopen de mensen in de val van Dedecker, hoeveel hoor ik niet dat Dedecker correct is. De mensen geloven echt die ultra liberale bedrieger. Het ziet er echt triestig uit.
![]() Daarom roep ik de leiding van NS-A op, om een deelname aan de verkiezingen in de toekomst niet verder uit te sluiten. NS-A is ideologisch veruit het beste wat Vlaanderen te bieden heeft en is HET alternatief voor het ultra liberale strontsysteem, de Belgische onderdrukking en het wanbestuur. Zonder nieuw groot alternatief vrees ik dat de bevolking massaal gaat lopen naar brulkikkers als Dedecker en ook het Vlaams Belang vaart een totaal verkeerde koers. Men kan perfect de ideologische vorming, het militeren, combineren met deelname aan verkiezingen. De NPD in Duitsland en Fiamme Tricolore in Italië bewijzen dat het perfect kan. Het kan alleen maar het solidaristische gedachtengoed in Vlaanderen bekender maken en het volk overtuigen dat het ook anders kan. Ik zie geen andere weg. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 september 2008 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ultraliberalisme is me wel wat, he.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Inderdaad wat de uitlatingen van Valkeniers betreft.
Kom in elk geval eens af naar het N-SA congres op 11 oktober beste "Max van Dietschland"! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Topargumenten waren: "We hebben een crisismanagement nodig..." (de manager) "Voka zegt..." (twee keer) "Laat ons niet vergeten waarom we in Afghanistan zitten, Al Qaeda gijzelt van daaruit heel de wereld..." ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dikke onzin. Valkeniers is socio-economisch niet van hetzelfde gedacht als ik, maar het is niet hij die achter heel dat Forza Flandria gedoe of de liberale koers zit. Verre van zelfs.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() "Inhoudelijk" was hij gisteren alleszins Forza Flandria (macaroni-Italiaans, trouwens). Het kan altijd zijn dat hij zoals het Grote Licht Dewinter vandaag of morgen weer iets anders zegt, afhankelijk van vraag en aanbod op de politieke markt. Kontdraaierij zou ook niet in zijn voordeel zijn. Dan heb ik liever dat hij recht(s) voor de raap is.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 september 2008 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() In jouw ogen wel, de realiteit is echter anders.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() In democratische partijen, zoals in democratische regimes, staan de echte leiders achter de schermen.
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 september 2008 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht dat het leidersprincipe en de verwerping van het liberalistische monster van democratische besluitvorming essentieel is bij de solidaristische gedachte. Blijkbaar heeft de liberaal democratische worm van de verfoeilijke debatcultuur jullie geesten vergiftigd :
men is trouw aan de door god aangestelde leider van het Vlaamse Volk of men is het niet. Blijkbaar zullen er na het uitbreken van de zwarte revolutie rekeningen te vereffenen zijn.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die machtsgeile en liberale LDD die momenteel vanuit de oppositie gemakkelijkshalve op het kartel kapt is vanzelfsprekend geen alternatief. De N-VA wordt volledig onder voorbehoud geplaatst, maar eigenlijk volg ik steeds meer de V-SB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens is het VB bij de Duitse kameraden goed gekend, zeer goed zelfs zoals bleek uit wat de kameraden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ...zeiden over het VB. Maar het was niet bepaald positief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ’t Pallieterke citeert deze week lezer Flor van Auwens die zegt zelden zo’n mooie en aangrijpende IJzerwake meegemaakt te hebben als de editie van dit jaar. Maar hij heeft zich ontzettend geërgerd aan Bruno Valkeniers. “Flor van Auwens kon hem goed observeren, want hij stond slechts op enkele meters van de voorzitter”, schrijft ’t Pallieterke. “Flor van Auwens kreeg de indruk dat de VB-voorzitter daar dik tegen zijn goesting stond. Hij zong niet mee, luisterde niet naar de toespraken en ging rustig voort met een babbeltje te slaan zonder oog te hebben voor wat op het podium gebeurde.”
Foei 't Pallieterke! Dus omdat je niet lacht ben je nu al daar tegen je goesting ? Politiek is geen schoonheidswedstrijd hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan mij vergissen, maar is het niet zo dat die Valkeniers helemaal geen nieuwe figuur is bij het VB? Was die niet al in de jaren '70 betrokken bij die partij?
![]() |
#19 |
|
![]() gebral ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik kan mis zijn maar het lijkt me dat ze dit platform gebruiken om leden aan te trekken
![]() |
![]() |
![]() |