![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine vraag van mij als ik het hier de laatste tijd bezie ......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niks... ik zie wel een paar topics die door sommigen zo geïnterpreteerd worden...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van weer eens van alles te insinueren, geef eens wat links naar threads "geopend over mede forummers" die volgens jou niet toegelaten zouden zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 september 2008 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat scheelt er? Ik meen dat. Als niet hier of daar iemand me op de dubbele bodem gewezen zou hebben, had ik dat nooit geweten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 17 september 2008 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien u denkt dat een persoonlijke thread gesloten dient te worden, mag u deze melden via het rode driehoekje, dan zullen wij deze aan een onderzoek onderwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar degene die de thread opende had de intentie, en de persoon naar waar verwezen werd merkte het. Dat lijkt me voldoende. ![]() Bovendien zijn er meerdere forummers die onmiddellijk de bedoeling van de thread doorzagen en dit ook uiten in deze thread (of via pb aan mij), maar deze posts werden door de mods gewist ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() ! OMG !
Al mijn posts in diene topic zijn weg. Verswunden. Parti. Op één onnozele na. 'k Snap niet dat ze die hebben laten staan. Citaat:
Voor degenen die 't met eigen ogen willen zien. Hier zijn twee links uit de google cach. Google slaat elke internet pagina op voordat ze veranderd worden. Dit zijn dus geen gefotoshopte beelden of zo. Zo waren de pagina's voor dat ze veranderden. Twee linken. http://64.233.183.104/search?q=cache...lnk&cd=1&gl=be http://64.233.183.104/search?q=cache...lnk&cd=1&gl=be Als je de pagina's zoals ze 'r vandaag uitzien vergelijkt met de cach, dan zie je duidelijk wat er allemaal verdwenen is. Nu ja 't is hun forum. Ze zijn eigenaars van de site en van wat erop staat. Maar ik heb geen enkel bericht ontvangen van enig moderator die mij op de hoogte brengt/bracht dat mijn posts niet gewenst zijn. Dat is gewoon onbeleefd en onbeschoft. Alleen heb ik altijd gezegd. Als iemand mij kan aantonen dat de moderatie sommige forumleden bevoordeeld, andere forumleden beschermd, en sommige anderen viseert. Dan ben ik weg. Dan is 't duidelijk geen plaats voor mij. Als er iets is dat ik werkelijk haat dan is 't oneerlijkheid. Dus beste mensen. "t Was prettig vertoeven hier. Ik heb mijn best gedaan om op een verdraagzame manier andere visies te tonen aan extreem denkende mensen. Op dit soort extremisme heb ik geen verhaal. 't Ga jullie goed.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Niet doen De_laatste_Belg, met je frisheid ben je één van de weinigen die hier de dingen nog een beetje objectief kan zien en je bijdragen waren meestal ook èchte en genuanceerde bijdragen die volledig waarmaakten waar dat woord voor zou moeten staan!
![]() Die posts zijn al een tijdje geleden verwijderd. Ik heb hier alle materiaal opgeslaan, in hun oorspronkelijke versie. Maar bedankt om het door te linken zodat de andere gebruikers het ook kunnen zien. De mods zullen wel een reden hebben waarom ze het verwijderd hebben. Nu ja, bepaalde personen zullen zich hier wel hebben kunnen uitpraten. De rest van het topic is ook volledig opgesteld als verantwoording van de openingspost zoals je ziet. Als je maar hard genoeg roept en het maar zo ver en zo breed mogelijk uitsmeert, krijg je blijkbaar gelijk en mag, ondanks het nieuwe reglement, toch alles. Daarnaast vind ik het nog steeds hallucinant hoe sommige mensen er hun beroepsbezigheid van lijken te hebben gemaakt om anderen te provoceren en dit toch steeds netjes binnen de lijntjes van het forumreglement te doen. Maar laat dit geen reden zijn om hier weg te blijven. Zo krijgen bepaalde mensen nog stilzwijgend hun gelijk. Negeren is de beste optie, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() @ De_Laatste_Belg: ik veronderstel dat de moderator van dienst meende niet te kunnen oordelen over de intenties van de topicstarter en dat het probleem ook kon opgelost worden door alle persoonlijke verwijzingen weg te laten zodat er een onschuldige thread over onkruid zou overblijven. U hoeft het niet eens te zijn met deze werkwijze, maar oordelen dat dit aantoont dat er forummers bevoordeeld worden is nogal kort door de bocht.
@ Groentje-18: Als u deze thread als persoonlijk opnam, dan moest u dit gewoon melden. U heeft er echter voor gekozen om in de thread mee te praten en slechts later heeft u gevraagd de thread te verwijderen. Mods zijn geen kleuterjuffen die moeten tussenkomen als de kindjes te veel ruzie maken. Gelieve dus voortaan van in het begin overtredingen te melden en er niet eerst aan mee te doen. Ik raad u verder aan uw 'opgeslagen materiaal' te vergeten want dit hele incident en alle aanverwant geruzie stopt nu meteen. Verder mag u stoppen met verwijten naar de moderatie over hoe sommigen meer zouden mogen dan anderen, want ook u plaatste de afgelopen dagen heel wat persoonlijke aanvallen die ongestraft zijn gebleven. Als jullie als een bende kleine kindjes in het hele forum persoonlijke aanvallen lanceren en massaal posts van anderen beginnen melden, dan zien we al wel eens iets over het hoofd. Bij deze zal ik de thread waarnaar De_Laatste_Belg linkte verwijderen. Vanaf dan verwacht ik dat jullie terug overgaan naar het doel van dit forum: discussiëren over politiek. Wie dit niet doet, mag zich aan een spamberisping verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het driehoekje duwen, wordt dit per opleidingsniveau behandeld, of mag ik dat als ongeschoolde ook doen, wat niet blijkt uit jullie verbeteringen hoor
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een thread nou weer ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als ik op het driehoekje duw, dan word er de ene keer wel gereageerd, dan andere keer niet. Hetenige probleem dat er is, is dat de mods niet steeds de postings in hun juiste contects zien en daardoor onrechtmatige strafpunten durven uitdelen. Maar ja, zij zijn in de eerste plaats ook maar mensen. Het is hen bijna vergeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goeie vraag, niemand opende ooit een topic over mij, maar dat doen ze dan weer vast enkel over interessante forummers zeker?
![]()