![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Is dit geen nieuw dieptepunt in de Belgische "beschaving" anno 2008? Kinderen van nog geen 10 jaar oud die graven vernielen zonder de minste reden maar wel met de meest brutale vernietigingsdrang? Ik heb alvast nog nooit gehood van zulke wandaden, om nog maar geheel te zwijgen van het feit dat de daders niet eens meerderjarig zijn. Natuurlijk is hier sprake van "jongeren" zodat ik me afvraag of het wer geen allochtonen zijn? Vooral wanneer ik lees dat ook de kruisjes op de graven eraf gerukt zijn. Maar als ik sommige autochtone jongeren op woensdagnamiddag zie rondhangen zonder doel in de stad dan besef ik maar al te goed dat die spuwende, negrofiele jochies ook tot zoiets in staat zijn. Een overdosis vulgaire MTV, mentaal dode ouders en een school die niets van waarden meegeeft zijn jammerlijk genoeg aanleiding om ook hersendode kinderen op te kweken.
In ieder geval is dit nieuw laagtepunt een teken aan de wand voor de morele en intellectuele staat van België. Zelfs dieren doen zoiets niet. Om zich aan de rustplaatsen van overledenen te vergrijpen moet men toch al héél laag gevallen zijn. De vernieling van openbaar goed via neger-grafitti en andere viezigheid is natuurlijk al langer aan de gang maar het is bij mijn weten de eerste keer dat zelfs een rustige deelgemeente zo wordt opeschud door massale vernieling. En wat moet er nu gebeuren met die snertjochies? Een pandoering van hier tot ginder zou alvast een goed begin zijn, en een dubbele pandoering voor de kennelijk totaal idiote ouders die hun kinderen niet in de hand hebben maar ook nog eens misopgevoegd hebben. Citaat:
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 14 september 2008 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De ouders laten opdraaien voor alle kosten + boete.
Een forse werkstraf voor de jongeren. Een strafblad. en als kers op de taart: persoonlijk bij alle slachtoffers (familie van overledenen) excuses gaan brengen. Klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() probleem voor de jeugdrechter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we weten hoe het jeugdgerecht werkt dus... Komt iedereen er weer vanaf met een tik op de vingers. En de slachtoffers blijven zitten met de emotionele en fysieke schade. Zulke jongeren zouden ze in een strikte militaire school moeten steken, waar waarden en normen er manu militari ingetimmerd worden. Dan nadien, eens ze meerderjarig zijn, mogen ze nog ettelijken jaren hun land dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg, jullie hebben dat nooit gedaan of wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Awel dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Eerlijk gezegd, nee, ik heb nooit op 9-jarige leeftijd (of minder) een kerkhof vernield.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF14092008_002 Citaat:
Laatst gewijzigd door Depth of Field : 14 september 2008 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen die nooit kattekwaad uitsteken maken mij bezorgd, die zijn namelijk niet normaal. Of misschien worden het later wel bedienden, dat kan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Graven afbreken doet ge niet als ge iet of wat intellect in uw kop hebt steken. Zelfs als 10 jarige. Tis waarschijnlijk weer van dat marginaal randkrapuul met een staartje, jogginspak en oorbelleke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() U hebt wel veel haat en vooroordelen om zo'n intellect te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ja man, zo'n dooddoeners...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Effe quoten als je wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dat is een interpretatie zoals een ander.
|
![]() |
![]() |