![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kookprogramma's bij de vleet op TV
Maar de arme mensen zouden meer hebben aan ETEN Arm zijn betekend GEEN eten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de economische situatie zou men al beter laten zien hoe mensen met minder toch meer eten kunnen maken ...
![]() Veel mensen beginnen te besparen op hun eten , wat niet zo goed is ... ![]() Veel kookprogramma's laten dan wel zien hoe men iets klaarmaakt , maar vergeten dat er een heleboel wordt weggegooid op zo'n programma , terwijl een goede kok zo weinig mogelijk voedsel verspilt in een keuken ...
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Eigenaardig verschijnsel dat ik opmerk...
Heb de indruk dat de zogenaamde sukkelaars gemiddeld meer lijden aan "te dik zijn" dan andere groepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat gezond voedsel geld kost, Don.
Ga eens kijken in de keuken van mensen met weinig geld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dikmakers. Helemaal niet goedkoop. Loop op een markt.. Wie is er vettig aan het eten uit het handje? Wie loopt er met ijskreem? Hoofdzakelijk mensen die (veel) te dik zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: eerst geld geven aan de armen om een tv te kunnen kopen, en dan kunnen ze goedkoper eten dank zij jouw tv-programma's ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eten wordt veel te overgewaardeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() gisteren uitgebreid gepraat met stropers
nog deze maand begin ik met konijn en fazant
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Jep,
De gezonde eetpiramide volgen is niet duur en niet moeilijk. Dan nog wat sporten... Het zijn juist meestal de "kansarmen" die liever het (veel) duurdere buitenshuisvreten bezigen. Observatie van meer dan 20 jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ja schoofzak, ik heb toevallig 2 deurwaarders in mijn vriendenkring, als ik hun vraag of ze zich niet misselijk voelen als ze iemand zijnen boel moeten verkopen krijg ik steenvast het antwoord; "Ja die mensen leven in armoede maar nen flatscreen van ne 1.20 meter hebben ze allemaal, meubels zijn er niet maar dien tv van 5.000€ is er wel, zouden ze niet beter hun schuld afbetalen inplaaats van zo een tv te kopen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort toestanden maakt dat mensen die minder geld kunnen uitgeven aan hun eten dus ook ongezonder eten ... De aanbieders van goedkopere merken besparen ook ergens op hun ingrediënten hé ...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 21 september 2008 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Zijn deurwaardersvrienden zijn - not surprising, leugenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() lol
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik ben blij dat je het grappig vindt.
![]() |
![]() |
![]() |