![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Dit gaat hier een heel kort draadje worden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow. Ben mis.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Uiteraard zal deze draad, indien ontopic gebleven wordt -hoop ik toch- héél kort blijven! Men cheert niet voor zo'n Hoogadelijke, Hoogkatholieke Dame als Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe alias de Sprookjeskoningin, dit is hoogtens ongepast. ![]() Het cheren is plebejaans, voor miezerige sportmacho's door sletten. Daar is helemaal niets Koninklijks aan. Gelieve het Paleis helemaal niet te betrekken met zo'n wangedrag als het cheren. ![]()
![]() |
#7 |
|
![]() Idd je bent mis Jaani. Ik vind het wel vriendelijk van je dat je je idolatrie jegens de Sprookjeskoningin wilt uiten, maar dit hoeft écht niet. ![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola is de eenvoud zelve: Zij zou Zich slecht voelen bij zoveel verafgoding. ![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Copkin, ik weet dat je verstomd bent door het ontzag dat Zij uitstraalt. Maar doe nu maar die ponponnekes weg. Da's zó meisjesachtig.
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 's Graag gedaan. ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#11 |
|
![]()
![]() |
#12 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Volgens mij does Fabiola dat elke dag. Viva La Vida Loca de Fabiola
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() proberen ze nog eens schuimbekkend magnificat belachelijk te maken, maar telkens steelt magni de show in originaliteit en humor.
en volgens mij hebben z'n belagers dat niet eens door omdat ze het te druk hebben met zichzelf grappig te vinden. Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 september 2008 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ijs op de auto doet rare dingen met mensen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ze dood?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |