![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De pocos hebben het weer voor mekaar gekregen. Nu gaan ze zelfs de toiletten in Londen herbouwen zodat ze niet naar Mekka gericht zijn, omdat dat voor islamieten beledigend zou zijn.
Allez, allez, die pocos - een mens schijt toch in eender welke richting?!! ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hé, dan gaat iedereen schijten naar het Spaghettimonster in het westen waar ik in geloof. Dat kan toch zomaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, het is inderdaad niet de meest elegante oplossing die voorgesteld wordt: persoonlijk ben ik eerder te vinden voor het plan om alle openbare toiletten met een draaiend platform uit te rusten zodat iedereen met een joystick zelf kan bepalen in welke richting ie een bruine vriend uitknijpt.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(volgens de laatste wetenschap grazen ze - en draaien ze dus vlaaien onder aardmagnetische oriëntatie-impuls). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van Noord (hoofd) naar Zuid (darmgestel). De zwaartekracht trekt die drek normaal gezien recht naar beneden, maar sommige herkauwers maken er toch een sport van om echt hard te duwen, waardoor er dus een spetterende drolparabool ontstaat, die wel degelijk in gedachten Mekka volledig besmeurt. En dan spreken we nog niet over varkens, wier magnetische zintuig nog niet bestudeerd is. Van varkens is geweten dat ze heel intelligent zijn, dus we kunnen verwachten dat ook zij zich bewust naar Mekka richten om Islamieten te pesten. Heel de wereld en alle soorten moet samenwerken, er is geen reden waarom varkens vrijgesteld zouden moeten worden van hun plicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het verwondert me eigenlijk dat de Oerang Oetang ook niet op bedevaart naar Mekka gaat en gewoon alleen in die richting blijft schijten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze moeten wat dwars gaan zitten... maar een ronddraaiende wcpot met ingebouwd kompas is waarschijnlijk de enige échte oplossing. Je kan een hindu toch evenmin richting whatever laten zitten en inderdaad mijn FSM is ook niet gebrand om door producerende achterwerken te worden bekeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nu moet ge mij dringend excuseren want ik heb nog een hoop rare earth magneten te begraven in het veld van Boer Teun.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja , die Britten bouwen dan tenminste nog openbare toiletten ...
![]() Maar ja , die hebben dan ook nen George Michael in hun land ... ![]()