![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Het 'Klaar voor de wereld'-congres dat al in de voormiddag zou starten is omgedoopt tot een 'actualiteits'-congres dat pas 's namiddags start.
De 'grote vier' die alles vorig weekend naar de ***** hebben geholpen komen wel erg uitgebreid aan bod (zoals te verwachten was uiteraard....) Programma 13.30 Onthaal en inschrijvingen (tot 14.30). 14.00 Goedkeuring congresreglement en inleiding door Marianne Thyssen, algemeen voorzitter en Wouter Beke, congresvoorzitter. 14.30 Bespreking in 3 congressecties onder leiding van de fractievoorzitters van de Kamer, de Senaat en het Vlaams Parlement met replieken door Jo Vandeurzen, Kris Peeters en Yves Leterme. 16.00 Verslaggeving in plenum met replieken van Jo Vandeurzen, Kris Peeters en Yves Leterme. 17.30 Stemming over de actualiteitsresolutie. 17.45 Besluit door de algemeen voorzitter. 18.00 Nababbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanaf 17:30 zet ik even de radio op
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() CD&v kennende zullen zij weer met de dood in het hart hun akkoord geven en voor de zoveelste maal hun kiezers en Vlaanderen verraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad,
Volgens deredactie.be waren de meeste commentaren van de partijleden optimistisch dat de CD&V toekomst heeft. Dada staatshervorming... EN JA, IK BEN EEN VAN DIE 800.000 stemmers voor YL, EN JA, IK BEN OOK EEN VAN DIE 40% DIE ZE NU VERLIEZEN... |
![]() |
![]() |