![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ging gisteren naar de nachtwinkel in de Naamsestraat om een pak oploskoffie te kopen. Het pak kostte 2.99 euro. Dus ik geef een briefje van 5 euro. Geeft die moslim van de nachtwinkel mij één muntstuk van 1 euro, vier munstukken van 20 eurocent, 1 muntstuk van 5 eurocent, en 2 muntstukken van 2 eurocent, voor de totale some van 1.99 euro. Terwijl het natuurlijk 2.01 euro had moeten zijn.
Ik kijk die moslim aan en zeg: het moet 2.01 euro zijn. Kijkt die moslim mij aan, met van die gewelddadige ogen, en haalt zijn handen van de toog. Hij grijpt onder de toog en blijft mij zo héél agressief aankijken. Op dat moment ben ik gaan lopen. Mijn hart bonkte in mijn keel. Wat zocht die moslim daar onder de toog? Een hakbijl? Een pasgeleslepen zwaard? Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand onthoofd wordt in de nachtwinkel voor 2 eurocent. Ik dus weg, een kilometer heb ik gespurt, om dan te beseffen dat mijn wagen voor de winkel van die islamiet geparkeerd stond. Ik ben te voet naar huis gegaan en ben 's anderendaags stiekem mijn wagen gaan terughalen. Gelukkig waren de rolluiken bij de moslim toen dicht, maar ik vertrouwde zaak toch niet helemaal. Ik ben dus gewapend mijn wagen gaan halen. De koffie was echt boecht uit Dunaldy. Ik heb hem weggesmeten. Ik drink nooit meer oploskoffie, want telkens ik een kopje zie staan breekt mij het angstzweet weer uit. Die islamiet wou mij gewoon onthoofden voor 2 eurocent. Ik drink nu thee. Maar alleen als die niet geplukt is door islamieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik zou u toch al muntthee aanraden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Uit anti-bacteriële overwegingen? Of mogen islamieten geen munt aanraken omdat dat niet halal is ofzo?
Laat het mij weten, want het is hier echt crisis thuis. Die varkensn**kers hebben echt mijn vieruurtje verpest.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Forumvervuiling .. staat daar geen ban op ?
![]()
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Dit is een waargebeurd verhaal. Met grote maatschappelijke relevantie. De gewelddadigheid in de ogen van moslims, en de nefaste gevolgen daarvan op de traditie van het vieruurtje.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Waarom zie je geweldadigheid in de ogen van moslims ?
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() fooien , ik haat het ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() fooien , ik haat het ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Omdat ik niet blind ben hé, stommeke.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Integendeel, het toont veeleer aan dat C2C niet snapt waar dat al die zogenaamde 'islambashers' al die zogenaamde 'islamofoben' het over hebben en het aldus in het belachelijke trachten te trekken. Het is een algemeen fenomeen dat men vooral kan terugvinden bij zogenaamd weldenkend links. Bericht aan weldenkend links ! Geert van Istendael http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight= Dialoog of Botsing? Koernaad Elst http://www.brusselsjournal.com/node/3532
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 23 september 2008 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een tijdje in België ben begin stilletjesaan te vergeten mijn wisselgeld te tellen, een van de goede dingen van dat land.
Off topic zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nu serieus ... wa's je bedoeling met dit artikel ... de bange blanke man of zo???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() C2C , leren tellen. Het was 1.89 dat je teruggekreeg
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ocharme
![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 24 september 2008 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoek eens een dokter op. 't word nu echt wel tijd denk ik.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Maar die blik in zijn moslim-ogen. Echt niet te doen. Een mens zou er zelfs verkeerd door beginnen tellen. Moslims hebben zo'n, awel, ja, zo'n effect hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |