![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Mijnheer de superflamingant komt eens in de Morgen een beetje reklame maken voor de erfgenamen van de oorlogzuchtigste VS-president ooit. De manier waarop tart elk onafhankelijk denken. Vooreerst komt hij nog maar eens af met de stelling dat linkse mensen geen belang aan waarden hechten door met zijn oogkleppenvisie op mei ‘ 68 af te komen. Het gaat er in de politiek niet om hoe links en rechts over de kerk, sex, relaties,gezin of het onnozele verbod op hoofddoeken denkt. In de politiek moet men oorlog en armoede uitroeien met diplomatieke middellen. Met de zakelijke belangen die de kliek rond mevrouw Palin drijven, is daar weinig kans toe.
Het is oneerlijk van mensen onterrecht te vernederen, probeert NVADewever aan te tonen. Hij doet echter precies hetzelfde met Obama, want de zinssnede over de ‘lippenstift op een varken’ die op Palin zou slaan ,is belachelijk voor wie de TV-beelden gezien heeft…het ging wel degelijk over het economisch beleid onder Bush…geen discussie waard…maar dat is natuurlijk maar een truuk om gelijk te halen bij iedereen die politiek als een strijd tussen karakters en emoties ziet in plaats van een op enorme zakelijke belangen gebasseerde maskerade waar je moet leren doorheenkijken. Dewever vindt het onverstandig van een uitspraak te doen over een buitenlandse leider die nog moet verkozen worden. In klassieke, conservatieve zin, is dat zo; echt lepe mensen laten niet in hun kaarten kijken om zoveel mogelijk voordeel voor hun eigen te bekomen. Hem op het lijf geschreven…’het welvarende stuk vaderland zal zijn centen niet delen me het armere deel van het vaderland’, hij doet dan wel alsof hij geen separatist is, maar gijzelt het land al 15 maanden. Deze man is zo anti-links dat hij Palin zou willen zien winnen, gewoon om ‘de linksen’ te kunnen uitlachen, vergetende dat Obama dichter bij een diplomatieker aanpak van de internationale geschilpunten staat. Wat een egotripper die Dewever. En weet je waar zo’n ego ons uiteindelijk brengt…dan moet je zijn artikel maar eens uitknippen op pagina 14 van de morgen van 15/9/2008…op de keerzijde van het artikel staat op pagina 13 een verslag over de begrafenis van een in het midden-oosten omgekomen Belgisch-Vlaamse militair. De tijd van de Oostfronters zou voorbij moeten zijn Dewever, denk eraan voordat je je eigen achtervolgingswaanzin op Palin projekteert. Neem eens duidelijk stelling tegen een uitbreiding van de Navo bijvoorbeeld in plaats van je alleen achter Brussel, Halle en Vilvoorde te verschuilen en de katten uit de boom te kijken. Politiekers zouden wat minder leep en berekend moeten zijn. Obama zou de VS best een spiegel voorhouden en de Vietnam-oorlog destijds een vergissing noemen en McCain geen held…dat is ook de kat uit te boom kijken, beducht om stemmenverlies, de mensen afhouden van zelf te gaan nadenken over wie ze voor hun hebben. In plaats van zijn tijd te verdoen met zulke rechts-links onzin, zou BDW zich wat meer met de ekonomische toestand van de wereld moeten gaan bezighouden als je ziet wat er allemaal op ons af dreigt te komen. Nog maar een bank failliet vandaag in de VS…de vooruitstrevende mensen gaan de conservatieve schulden niet met hun belastingen blijven betalen mijnheer de nva-voorzitter. ‘Bart’ mag ik niet zeggen, da’s te progressief waarschijnlijk. octo http://filosofischverzet.skynetblogs.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Inderdaad gezever wat ik hier lees...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haar intervieuw over de bush doctrine vond ik toch de max... Had ze nu gewoon gezegt, sorry man in die dossiers moet ik mij nog inwerken... Maar nee ze wist er evenveel over te vertellen als niets... Een antwoord volledig naast de kwestie, de indruk geven en niet toegeven dat ze iets niet weet, en zomaar naast de kwestie doortateren terwijl de journalist slinks in zijn vuistje zit te lachen en dan een minuutje later haar haarfijn uitlegt wat de bushdoctrine is;
Zo'n intervieuws geven ze jammergenoeg niet op de VRT... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mooie post...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Als ik in de VS zou wonen zou ik deze eerder geneigd zijn op Mc Cain te stemmen dan op Obama. Gewoon omdat Mc Cain een veel sterkere en een veel zelfzekere persoon lijkt dan Obama en volgens mij is daar niets mis mee.
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Nader
![]()
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar dat uitgerekend jij deze opmerking maakt. Er bestaat nog zo een land waar ze heel vertrouwd zijn met onderdrukking, alhoewel d�*t land op apegaaien ligt, hetgeen je vermoedelijk zal toejuichen, rekening houdend met je uiterst humane ingesteldheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() BDW daalt de laatste tijd echt in mijn achting.
Ik heb er geen problemen mee dat hij rechts is maar zijn stuk over mei 68 en nu dit zijn toch beneden zijn niveau, ik hebt gevoel dat hij er gewoon op uit is links te provoceren |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij provoceert nooit het "gefundeerde "inks" wel het "meeloper en/of snobistische links" of "Leuk links". Rechts heeft hij al evengoed aangepakt. http://www.politicsinfo.net/forum/ab...tml&highlight= Dan begrijp je het beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Alleen lompe boerekloten doen aan nestbevuiling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is maar wat je wil doen afschilderen als nestbevuiling he. Bewust op de verkeerde trein zitten waarvan je beseft dat hij nooit naar je bestemming zal rijden, alleen al omdat er op de juiste trein hier en daar wat letters staan waar je een afkeer van hebt, hoe moet je dat dan noemen als jij die dat wel op die juiste trein zitten al boere domme kloten noemt? Zwak begaafde?
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou ook op McCain stemmen. Obama komt op mij inhoudsloos over en dan heb je nog zijn 'vriendenkring' van rabiaat racistische zwarte dominees, waar hij zich zo snel mogelijk vanaf probeert te keren. Ofwel is hij een dikke leugenaar en stond hij - tot hij besefte dat dit hem stemmen kon kosten - echt wel achter die zever, ofwel is hij een complete idioot. Geen van beide lijkt mij een goede keuze. Beeld je eens in dat naar boven zou komen dat McCain elke week met de KKK optrok. De wereld zou te klein zijn, maar Obama wordt elke misstap vergeven louter en alleen omdat hij niet blank is. Ik vind het wel spijtig dat Ron Paul niet in aanmerking komt want die zou ik liefst als pres zien... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 16 september 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Die bewuste dominee is helemaalniet met de kkk t vergelijken...je kan in de vs geen president worden momenteel zonder ergens bij een kerk te horen. Maar dat zijn allemaal afleidingen voor de ware krachtsverhoudingen in dat land...ze mogen er gaan stemmen om de percent die bijna alle produktiemiddelllen bezit te laten voortregeren zodat ze zoals zich nu voordoet met belastingsgeld vd gewone man hun grote fortuinen kunnen vrijwaren...en McCain is daar nog een groter voorstander vindt...hoe zelfzeker dat hij ook op Xof Y mag overkomen...jij die dat vindt maak trouwens meer kans om zelfzeker over te komen, daar gaat het niet om. Hopelijk wordt Obama verkozen en word hij door stakings-en protestbewegingen geduwd naar linksere standpunten...dan zou de VS haar respekt weer terug verdienen. PS. ben zelf afgeweken van onderwerp BDWgez...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |