![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na het wilde katje die op het spoorweg losgelopen is van de politie, heb ik vandaag weer een spotje tegen gekomen die volgens mij nog hillarischer is dan het eerste spotje !
Kijk hier ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 september 2008 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sjonge jonge, wat was dat een vrouwelijk antwoord van mij zeg.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godverdomme, lowlifers.
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hilarisch is met één lu
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |