![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, zal naar alle waarschijnlijkheid haaar dotatie levenslag behouden.
Steeds luider gaan er stemmen op om enkel nog dotatie's te voorzien voor de regerende Vorst en de Kroonprins. Iets waar ikzelf persoonlijk helemaal achter sta. Zijne Majesteit de Koning zelve trouwens ook! Men mag dat nooit vergeten! Men zou wel (proberen) af te stappen van de dotatie's van Prins Laurent en Princesse Astrid. Zij zouden dan bezoldigde opdrachten hier en daar krijgen. In de toekomst zou de Koningin-weduwe ook geen dotatie's meer krijgen. Het is te zeggen: de latere personen die in de toekomst op deze plaats zou kunnen terecht komen. Mogelijks H. M. K. Paola en de Hertogin van Brabant. H. M. K. Fabiola zal, gezien haar hoge leeftijd -80 jaren ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil er ook nog snel eventjes aan toevoegen dat Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, echt niet veel meer overhoudt hoor van het toegekend bedrag. Dit is gespendeert aan personeelkosten ed. Dus in dat opzicht zou men kunnen stellen dat de Koningin-weduwe helemaal niet teveel krijgt -wat sommigen in den treure beweren- maar net genoeg om rond te komen. ![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, alias de Sprookjeskoningin.
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Proficiat. Bron?
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wie verwacht nu nog zo'n idolatrie voor een hoogbejaarde blauwbloedige in de 21ste eeuw? Van welke planeet kom jij? Hoe oud ben jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu onderschat je MaGNi toch wel...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geweldig nieuws voor al diegenen die moeten rondkomen met een bestaansminimum ... En die gepensioneerden die heel hun leven gewerkt hebben en nu maar 600 euro hebben om de maand door te geraken gaan zwaar feestjes bouwen ...
De daklozen zullen door het dak gaan van vreugde bij het horen van dit goede nieuws ... ![]() Heeft men in dit land nog steeds niet begrepen dat het geld aan andere zaken moet gespendeerd worden ??? ![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik denk als je haar dotatie afneemt dat je kort daarna het besje ook kan opdoeken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Nu, ik vind het normaal dat de huidige Koningin-weduwe Haar dotatie zal kunnen blijven behouden, men kan niet verwachten dat Zij op haar leeftijd nog Haar levensstandaart zou veranderen. Voor de eventuele toekomstige Koningin-weduwe zou de dotatie dus bijlange niet zo hoog moeten liggen. Dus voor Hare Majesteit Koningin Paola, de Koningin ziet het er minder rooskleurig uit. Spijtig voor Haar. ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 augustus 2008 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Men moest van dat wijf alles afpakken. Haar kapsel mag ze houden. Een sprookjeskoningin ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 28 augustus 2008 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Men heeft het begrepen hoor, men spreekt dus om de dotatie's van de Prins van Luik en Prcsse Astrid af te schaffen en de dotatie vd toekomstige Koningin-weduwe te verminderen.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van op de Volkskrantblog (http://www.volkskrantblog.nl/bericht/53583):
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om heel de dag te moeten rondlopen met een (ex)BUBer in mijn hol zou ik in haar plaats ook wel dotaties willen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij komt van de apenplaneet en is nog een schoothangertje, waar weer, ik voordien ook, laten der hier enkelen hun vangen door te reageren op die mafkees zijn koningklijke onzin. Beter doen zoals met lastige kinderen die steeds om aandacht vragen, gewoon negeren, dan stopt dat wel vanzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat mens haar hoofdje neerlegt, zullen o.a. Filip en Mathilde voortkunnen voor de rest van hun dagen. Een reden temeer om ze op non-aktief te stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() da mens heeft geen kids , het volk gaat erven !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Als dat mens haar hoofdje neerlegt), is dat eerder een goednieuwsshow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk? Hun volk ja!!! Misschien wel een hoop Spanjaarden.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2008 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gratis wonen, reizen op kosten van de gemeenschap en 30000 euro per week!!! ontvangen is net genoeg om rond te komen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zou eigenlijk best nog wat geld kunnen verdienen door mee te spelen in horrorfilms
![]() |
![]() |
![]() |