![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat is uw recept om de huidige crisis op te lossen ?
Stel dat U het alleen voor 't zeggen had. Wat zijn dan de voorstellen van uw partij om NU te zorgen dat deze crisis zo snel mogelijk voorbij gaat. - Hoe de economie stimuleren , zonder dat dit de overheid nog eens fortuinen kost ? - Hoe de nodige jobs te creëren(in de privé natuurlijk, er is al genoeg ambtenarij) ? - Hoe de knelpuntberoepen en langdurig openstaande vacatures invullen. ? Of wacht U met dat laatste liever tot 1 mei, als de oostblokkers die "te-moeilijk, te-vies, te-veel-risico & ik-kan-het-mij-permitteren-iets-beter-te-zoeken" jobs op legale manier komen invullen. Als het kan haalbare initiatieven voor de méér dan 400000 werklozen, of toch een groot gedeelte ervan en géén absurde extrapolaties van "dat is een tof jobke" en dromen dat je dat idee 400000 keer kan gebruiken. Als het ook even kan, graag met maatregelen die de werkloosheid aanpakt en niet in de eerste plaats de werklozen. Dank bij voorbaat.
#2 |
Burger
|
![]() Het recept? Nie moeilijk, kijk ne keer in den Steve zijne kookboek. Daar ga wel iets tussenstaan dat het gaat oplossen. Anders Tante Kaat inschakelen, die is goed in oplossen en ontvetten, wat dan weer goee is veur de menseh.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat promoten in de lijst.
![]() Misschien heeft Steve dit niet zien staan. ![]()
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Wij willen oplossingen zien!
PS. Zet die 50 characters regel af ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk als je die wilt zien dat je ze beter zelf kan zoeken.
ik heb de indruk dat het gemiddelde niveau van politiekers ergens ligt tussen dat van een 3 jarige en een vlaamse zanger (zelf te kiezen welke,...) Met dat verschil dat de meeste 3 jarigen en vlaamse zangers nog eerlijk zijn. En dat is nog positief uitgedrukt, mits gelukkig een aantal uizonderingen, maar je kan ze op je 2 handen tellen. En nee steve jij bent daar niet bij vrees ik. |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige die met een min of meer aanvaardbare commentaar als antwoord kwam was R. Duchâtelet. Commentaar, maar geen antwoord dus. Niemand heeft blijkbaar een plan om deze crisis aan te pakken ! De crisis moet zich dus zelf maar oplossen ! Mooi hé ! Heb deze keer wel een voorbeeld gegeven van iets dat ik destijds (nog onder Dehaene) al eens verstuurd heb om jobs te scheppen door infrastructuurwerken te verbeteren die door privé kapitaal betaald en uitgebaat worden: Zie "Gratis voorbeeld van een initiatief om jobs te scheppen" Zulke dingen zouden helpen, maar dan moeten de politici iets beslissen natuurlijk.
![]() |
#8 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal voor u stemmen ![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|