![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
Bekijk resultaten enquête: Wat die stekker betreft | |||
Eruit? |
![]() ![]() ![]() |
42 | 82,35% |
Erin? |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17,65% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Politics.be formumleden kunnen in deze thread hun stemadvies meedelen aan de NV-A congresgangers volgende zondag in het ICC Gent.
Mijn advies aan de 1000 congresgangers: "Nu het lekker gaat, houen zo die stekker."
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 september 2008 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eruit
![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() erin
voorlopig is dat mijn stem... er gaat veel gebeuren de volgende weken eens de gesprekken op gang komen. Indien de n-va er nu uitstapt krijgen ze gegarandeerd de zwarte piet toegespeeld... blijven zitten zodat ook Maingain aanschuift (die door reynders als 'tegengewicht' voor de n-va wordt gesteld) en het feest kan beginnen!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 september 2008 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat dan te zien met het kartel op federaal niveau? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik luister, of beter: ik lees...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() niets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Maakt niet uit, het is een fase waar we nu eenmaal doormoeten totdat zelfs de meest verstokte Belgicisten moeten toegeven dat Belgie passe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik ben trouwens niet gehecht aan de CD&V ofzo ![]() @ HAMC... mijn zin van 'eruit stappen' had betrekking op de deelname aan het gesprek, niet over het al dan niet uit het kartel stappen :/ Ik heb nergens het kartel vernoemd of ernaar verwezen ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 19 september 2008 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze laten de federale verkiezingen en de gewestverkiezingen samenvallen en de heren zijn 4/5 jaar op hun gemak. BHV passen ze wel een mouw aan om de verkiezingen rechtsgeldig te maken. edit : stekker uit de federale regering uiteraard. Nu de federale regering laten vallen zou een klein drama zijn voor de MR denk ik. Laatst gewijzigd door sjarel : 19 september 2008 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() spijtig genoeg kan ik de politieke beslissingen toch niet beïnvloeden na de kiesperiode
![]() Anders was heel den hutsekluts al opgelost. Het enige wat we kunnen doen nu is spreken met: ALS, ZOU, INDIEN :/ spijtig genoeg...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geloof jij nu echt dat die dialoog ernstig te nemen is? (Met bvb Maingain) Wat mij betreft mag die dialoog van gemeenschap tot gemeenschap een kans krijgen (al geloof ik er dus totaal niet in), maar met de start zoals die nu voorligt zie ik geen enkele reden om de federale regering in stand te houden. (zeker niet voor de NVA) Als de tsjeven willen verderdoen federaal, doen ze maar. Het kartel hoeft ook niet te breken omdat NVA federaal voor de oppositie kiest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het embetante bij dit alles is natuurlijk dat U zondagavond voor één keer niet voor de 'goei' kunt stemmen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goh, ik denk dat de top van NVA (en de CD&V) het kartel niet uit elkaar wil zien vallen. Ze willen vermijden dat de ene koud en de andere warm blaast. Het is nu aan die top om in te schatten wat er zondag gestemd zal worden zodat ze dat kunnen anticiperen. Als ze verwachten dat de leden stemmen om de stekker eruit te trekken zie ik dat het kartel morgen al doen eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Kijk... om te beginnen wil ik mij excuseren. ik heb blijkbaar iets mis verstaan (en ik heb het nu pas door). Ik dacht dat deze stekker-thread ging om het al dan niet aanschuiven in dit dialoog van gemeenschap tot gemeenschap. Deze situatie steun ik (met wat ongeloof maar kom). Dit bedoelde ik met mijn 'stekker erin'.
Blijkbaar gaat het om iets heel anders: het steunen van de federale regering (en nu snap ik ook waarom HAMC over dat kartel begon). De federale regering kan mij geen reet schelen en voor mij mag er de stekker uit. Ik had graag gezien dat de thread-starter iets meer in zijn post had geschreven i.p.v. de twee zinnekes, dan had ik het mss van in 't begin gesnopen! Sorry dus dak zo stoem was om het niet in te zien ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 19 september 2008 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Zo zal het gebeuren, het ACW beveelt het. Citaat:
Hmm, dit begrijp ik dan weer niet goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() 4x10E6, wie stelt u voor als 'de goei' ? ik kan u niet volgen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier moet ik voor passen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eruit.
Denk aan uw vijf minuten politieke moed. Aan uw stijf been, uw vette biefstuk.