![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Artikel opgevist in "Flanders fields".
Jongens jongens... Wat doen die liberalen/libertariërs daar in het europese parlement behalve blok vormen tegen rechts? Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Orwell had gelijk...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(2) Welke liberalen en libertariërs zitten er in het Europese Parlement?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een geheel is maar zo sterk als de zwakste schakel. Als dit er door komt zal de vrijheid van meningsuiting maar toegelaten worden in zoverre ze niet strijdig is met de meest bekrompen wetgeving van één of andere Europese lidstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
2/ ik zou het niet weten want moet ik nu bijvoorbeeld de VLD bij de liberalen rekenen?
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleine hint: zoek maar eens een libertariër in het Europees parlement. Op uw vraag: neen, niet echt.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Maar misschien is er een derde weg, die dan weer nauw aansluit met uw besluit hierboven; ze zitten er wel maar ze zijn het niet waard libertariër genoemd te worden. Of ze collaboreren met het establishment om hun zitje te kunnen behouden...en komen we weer uit bij mijn besluit.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 september 2008 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bingo.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, weet u een libertariër in het Europese parlement? Ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Maar zoekt U de betekenis van tsssss eens op voor U reageert... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat heeft de linkerzijde enkele jaren geleden al aangeklaagd en toen was het bij de rechtsen oorverdovend stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa is stervende. Leve Europa Ze krijgen het in België nog niet tot een akkoord en als het al tot een akkoord komt is het een ontzettend groot kankergezwel wat ons alle rechten ontneemt en ons crimineel massaal veel geld kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voordat Turkije lid kan worden moet het voldoen aan de eisen van het acquis communautaire. Dan zullen ook de nodige verbeteringen op gebied van democratie, justitie en penitentiaire inrichtingen moeten plaatsvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje is al wel lid, en dat is een land waar nog steeds vervolgd, gemarteld en onderdrukt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De landen in Europa worden na aansluiting bij de EU niet meteen modelstaten. Maar als er zaken op een dergelijke manier verkeerd gaan, dan wordt er wel aan gewerkt, ook op Europees niveau, om deze zaken niet meer te doen voorkomen. Dan bestaan er geen excuses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus buiten dat geacht wordt dat iedere Belg de Belgische wet kent, moet nu ook iedere Belg de wetgeving kennen van alle EU-lidstaten...
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal komen suporteren als je voor een Turkse rechtbank wordt gedaagd nadat je je hebt uitgelaten over de Armeens genocide...
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eengemaakt Europa zonder algemene voertaal. Doodgeboren kind. Taal is een communicatie middel. Geen taal, geen communicatie of wat voor een. Vond zojuist deze tekst. 'k Ben er veel slimmer van geworden. Als je wil, wil ik hem ook even in het, wat Italiaans moet voorstellen, posten. Even onbegrijpelijk als in het Nederlands. Dat is de struikelblok van een eengemaakt Europa.
U kunt cholesterol zonder drugs verminderen door sommige basisstappen te volgen die niet alleen uw cholesterollezingen, zullen veranderen maar ook vandaag uw gezondheid en in de toekomst zullen verbeteren. Zo gebruiken wij vaak een voorschriftdrug en hopen het magisch zal genezen wat ons scheelt. De waarheid is voorschriftdrugs voor het verminderen van cholesterol do work. Het probleem is zowel de bijwerkingen op korte termijn als op lange termijn. Gevaarlijker dan de bijwerkingen van voorschrift krijgt de drugs aan lagere cholesterol geen cholesterol onder controle. In tijd, met hoog cholesterolgehalte kan tot talrijke voorwaarden van het hart en de slagaders leiden, niet de minst waarvan atherosclerose (het verharden van de slagaders), slag of hartaanval zijn. Hier zijn 5 maatregelen u kunt vandaag treffen om uw cholesterol zonder voorschriftdrugs te verminderen. Eet net. Heeft eenvoudig, maar het dieet van mei correcte een dergelijke significante invloed bij het verminderen van cholesterol dat het aantal één zou moeten zijn factor u in het bepalen van bekijkt als uw met hoog cholesterolgehalte of een kwestie van dieetkeuzen erfelijk is. Een laag vet en laag cholesteroldieet is de eerste stap naar het verminderen van cholesterol. Oefening. Het verbeteren van cardiovasculaire gezondheid is een stap naar het omkeren van de gevolgen van met hoog cholesterolgehalte. De oefening zelf vermindert direct geen cholesterol, maar zal het hart en het volledige vaatstelsel versterken. Houd met op rokend. Als u rookt, wordt de plaqueopeenhoping in de slagaders toe te schrijven aan met hoog cholesterolgehalte versneld. Wanneer de plaque de stroom van bloed aan het hart blokkeert, moet de spier harder werken om zuurstof te krijgen. Dit kan tot een hartaanval leiden. Als de slagaders die volledig met plaque van met hoog cholesterolgehalte worden geblokkeerd toen worden kan een slag voorkomen. Ontspan. De chronische spanning kan cholesterolniveaus beïnvloeden. Als u constant en etend een laag cholesteroldieet wordt beklemtoond, kunt u niet gezien om het even welke verbetering van cholesterollezingen tot u leert om spanning te verlichten. Bespreking aan uw arts. Niet zijn alle artsen snel om medicijnen voor te schrijven. In feite, zullen de meer geïnformeerde artsen u helpen een dieet en oefeningsplan vormen dat voor uw huidige algemene gezondheid en capaciteiten als eerste stap naar het verminderen van cholesterol geschikt is. Het is altijd belangrijk om uw arts te vragen of is uw besluit om een specifiek dieet of oefeningsplan te volgen juist voor u. Bovendien houd op nemend geen medicijnen alvorens uw arts te raadplegen. U kunt uw cholesterol met dieet en oefening, en onder de zorg van uw arts verminderen, over het verwijderen van drugs uit het proces zien. Ongeveer de auteur: Frank Mangano Het duurt lang om geen significante verbeteringen in uw cholesterol te zien. De lagere cholesterol kan zijn van u in enkel een kwestie van weken. Als u meer over cholesterol zou willen begrijpen, de voorschriften het die vaakst worden gebruikt om het te behandelen, en wat u aan lagere cholesterol en zonder voorschriftdrugs kunt natuurlijk doen, één van de belangrijke middelen van Internet op cholesterol bezoeken: http://www.60daystolowercholesterol.com Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2008 om 22:17. |
![]() |
![]() |