![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stefan Wijkamp, beter bekend als de "Hitler van Kerkrade", is in Hasselt voor de rechtbank moeten verschijnen voor het uitbrengen van de Hitlergroet op een kerkhof voor Duitse soldaten in Lommel.
Volgens het openbaar ministerie heeft Wijkamp aangezet tot discriminatie en zou hij tevens asielzoekers en homo's beledigd hebben. Wijkamp gaf toe dat hij de Hitlergroet bracht. Stefan Wijkamp is een zware homo-hater en wil homo's zo snel mogelijk laten oppakken,geaardheid laten vermelden op de ID-kaart enz...(homohaat komt ook vaak voor bij homo's zelf,omdat ze hun geaardheid niet willen aanvaarden...doordenker!!) Wat moeten we met zo een persoon aanvangen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wijkamp is een walgelijk persoon en zijn Hitlergroet is de zuiverste nazistische provocatie. Maar wat doen we anderzijds met al die 'alternatievelingen' die t-shirts met 'CCCP' daarop dragen of een hamer en een sikkel (refereert aan het Sovjet-tijdperk), zaken die toch ook naar Stalin verwijzen ? Een potentaat die nog veel meer doden, verminkingen en martelingen op zijn conto heeft staan dan de beruchte Adolf. De rechtbank zou er goed aan doen ergens naar consequentie te streven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Belachelijk maken is 1 ding...aanzetten tot haat nog erger...en tenslotte het ook echt uitvoeren! Waar rook is,is vuur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Allee, dankzij deze clown hebben we toch weer onze dagelijkse dosis Hitler binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Gaat dat dan over die lelijke onnozele oelewapper? Volgens mij is er toch iets serieus mis in zn bovenkamer hoor.
![]()
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Een wereld van verschil lijkt me. ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 15 oktober 2008 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Hitler groette zo niet dus hoe immiteert hij hem persoonlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Die gast moet dringend verzorgd worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() volgens mij is het kunst ...
ttz het voldoet toch aan de voorwaarden die Jan Hoet altijd opsomt voor kunst ... -maatschappijbetrokken/maatschappijkritisch -dwingt de kijker tot reflexie als ze in Nederland die gast nu eens één of andere toneelprijs gaven ! ttz zo zou ik dat proberen oplossen ... een arty-farty happening, heel BN bijeen, een soort van Oscar-avond en dan de hoofdsjarel voor die kwiet ... volgens mij zou het nog goeien tv zijn ook ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of we nog regimes gaan krijgen die een bepaalde lichaamshouding claimen en dat die lichaamshoudingen dan verboden worden. Het zou eens knap lastig kunnen worden om nog te bewegen als het volgende foute regime de vuist naar beneden of een been van de grond als groet gaat nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man hoort in een inrichting voor mentaal gestoorden: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Hij is gestoord, maar voor zover ik weet heeft hij nog geen vlieg kwaad gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Pelgrim heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hahahahahah, en dat is strafbaar?
Veroordeeld de beklaagde tot 3 jaar crel wegens het hebben van een klein snorretje en een bles. En dan zegt men dat die man de gek is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() 'k vind em toch ook maar een aansteller hoor, wat doet ie als werk trouwens ?