![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het Vlaams Blok ons een onkostenvergoeding betalen? | |||
Akkoord |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
Niet Akkoord |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het Vlaams Blok is een "KMO" (cfr Bart DeWever), die publiciteit nodig heeft.
Zoals u weet zijn er tussen ons nogal veel forumgangers die het opnemen voor het Vlaams Blok. Vind u ook dat we hiervoor eindelijk beloond moeten worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Direct akkoord! Waar kan ik mijn rekeningnummer opgeven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rare stelling.
Een politieke partij is meer een NV, en de kiezers zijn de aandeelhouders. helaas zijn de managers van de firma door en door incompetent en denken ze alleen aan hun eigen zakken. Vroeg of laat staan de aandeelhouders daar met hun waardeloze aandelen, wegens falliete firma.
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() mijn beloning volgt in juni : de zure gezichten van de "democratische partijen" op de TV
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat Politics zich burgerlijke partij stelt en zo een vaste som per Vlaams Blokker vraagt hier aanwezig en dat daarnaast nog eens apart betaald wordt per post waar het woord Vlaams Blok, Jurgen Verstrepen, Gerolf Annemans, Filip Dewinter, ... in voorkomt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Het VB gaat dan toch direct failliet zijn, als er per post die jullie over het VB schrijven er een som moet betaald worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In dat geval: lang leve het blok!
(NOT!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vergeet ook niet dat dankzij de goeie publiciteit op dit forum een hoop Vlaams Blokkers nu in het parlement zitten zonder iets nuttigs te hoeven doen...en daarbij een hoop geld verdienen. Dus ik zie niet in waarom het VB gebrek zou hebben aan geld voor dit initiatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dat voor zever... ik doe dit met plezier, freelance, voor de lol, gratis en voor niets... of toch wel ! De boodschap en informatie doorgeven
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik doe dit omdat ik inzit met ons landje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() @peter_w
Zou u niet beter schadevergoeding betalen omdat u munt wil slaan uit de mening van sommige van uw medeburgers?
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je snapt het niet helemaal, vrees ik: bij veel vennootschappen bestaan er twéé soorten aandeelhouders: de geprivilegiëerde en de andere (reeks "A en reeks "B") Ik vrees dat wij reeks"B" aandelen in onze pollekens gedraaid kregen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Als er hier veel over en pro VB wordt gepost, dan komt dat blijkbaar omdat de traditionele partijen niet over voldoende bekwame aanhangers beschikken om ook eens iets zinnigs te posten.
Bij de VLD noemden ze De Gucht al : 'brains'. Ze zijn daar rap content! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Of omdat ZB-ers fanatieker zijn en ten allen prijze hun grote gelijk willen laten zegevieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |