Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 00:10   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Ik ben over de streep: allochtone draaideurcriminelen het land uit!

In sommige oorlogsgebieden kunnen journalisten allerlei wijken vrij in lopen. In sommige Nederlandse wijken worden journalisten echter bedreigd en in elkaar geslagen wanneer ze die betreden. De Nederlandse wijken moeten weer veilig worden. Mensen moeten zich veilig voelen op straat. Ik heb me jarenlang verzet tegen het uitzetten van draaideurcriminelen. Ik ben nu echter over de streep. Niets lijkt te werken bij dit straattuig. Als iemand 10 keer in een paar jaar tijd de gevangenis in is gegaan moet je de conclusie kunnen trekken dat niets lijkt te werken. Zo iemand moet je een postzegel op de kop plakken en op het vliegtuig richting land van herkomst zetten. Ik vind dat de PvdA (Nederland) ook maar dit standpunt moet overnemen. Ik heb vele malen op deze partij gestemd. Ze moeten niet bang zijn een deel van hun achterban te verliezen. De allochtone achterban moet juist duidelijk gemaakt worden dat dit het beste is voor iedereen, ook voor hen. Als we echt van de stigmatisering af willen komen, moeten de straten in Nederland weer veilig worden.

Ik stel het volgende voor:

Mits een allochtoon een dubbele nationaliteit heeft, binnen 5 jaar 5 keer wordt opgepakt voor een geweldsmisdrijf en/of roofoverval wordt zijn Nederlandse nationaliteit afgepakt en wordt hij teruggestuurd naar land van herkomst.

Als deze persoon jonger is dan 18 jaar gaat hij tot zijn 18e achter slot en grendel. Hij wordt daarna vrijgelaten. Gaat hij binnen 5 jaar weer de fout in, wordt hij alsnog uitgewezen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 05:12   #2
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

akkoord
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 15:06   #3
wild cannibal
Banneling

Standaard Mission Impossibel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
In sommige oorlogsgebieden kunnen journalisten allerlei wijken vrij in lopen. In sommige Nederlandse wijken worden journalisten echter bedreigd en in elkaar geslagen wanneer ze die betreden. De Nederlandse wijken moeten weer veilig worden. Mensen moeten zich veilig voelen op straat. Ik heb me jarenlang verzet tegen het uitzetten van draaideurcriminelen. Ik ben nu echter over de streep. Niets lijkt te werken bij dit straattuig. Als iemand 10 keer in een paar jaar tijd de gevangenis in is gegaan moet je de conclusie kunnen trekken dat niets lijkt te werken. Zo iemand moet je een postzegel op de kop plakken en op het vliegtuig richting land van herkomst zetten. Ik vind dat de PvdA (Nederland) ook maar dit standpunt moet overnemen. Ik heb vele malen op deze partij gestemd. Ze moeten niet bang zijn een deel van hun achterban te verliezen. De allochtone achterban moet juist duidelijk gemaakt worden dat dit het beste is voor iedereen, ook voor hen. Als we echt van de stigmatisering af willen komen, moeten de straten in Nederland weer veilig worden.

Ik stel het volgende voor:

Mits een allochtoon een dubbele nationaliteit heeft, binnen 5 jaar 5 keer wordt opgepakt voor een geweldsmisdrijf en/of roofoverval wordt zijn Nederlandse nationaliteit afgepakt en wordt hij teruggestuurd naar land van herkomst.

Als deze persoon jonger is dan 18 jaar gaat hij tot zijn 18e achter slot en grendel. Hij wordt daarna vrijgelaten. Gaat hij binnen 5 jaar weer de fout in, wordt hij alsnog uitgewezen.
Voorstellen die van gezond verstand getuigen. Nu nog de politici overtuigen. Oneindig veel moed wens ik je daarbij toe, je zal het nodig hebben !
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 15:09   #4
barfo
Banneling

Standaard

5 keer in 5 jaar over de schreef gaan? waarom niet 2 of 3 keer
barfo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 15:11   #5
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
akkoord
Idem
Oud 21 oktober 2008, 18:06   #6
shaddy
Banneling

Standaard

neen neem de religie af : weg met die onderdrukkende islam

je zal zien dat alleen nog de beschaafde allochtonen overblijven mensen die echt willen integreren - mensen die nu onderdrukt worden en bedreigd omdat ze tegen de koran zijn

kortom weg met de islam het nazisme is ook verboden !!! de brave en goedwillende beschaafde allochtonen blijven over en zullen alle kansen benutten om te integreren - de onbeschaafde de laag bij de gronds minnende Mo de krijgsheer en pedo lovers zullen het afbollen naar een islamlandje. Voila probleem opgelost en ook het propbleem van de vergrijzing. 5 minuetn politieke moed om de islam te verbieden wegens het wreefaardige karakter ervan weg ermee de islam is tegen al onze normen en waarden van onze democratie zoals humaniteit - gelijkheid - geen discriminatie.....kortom weg met de islambroeders het is nu eenmaal een volkje dat graag vecht en wredaardigheden pleegt zoals hele scholen naar halal en vrouwen met vodden bedekken .... 5 minuten politieke moed !!!!!

Laatst gewijzigd door shaddy : 21 oktober 2008 om 18:07.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:30   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

turkse nederlander? wat is er met je gebeurd? toch niet overvallen of zo door een draaideur mokro?

maar ik ga ook volledig akkoord hoor!

en de zware crimi's sturen we terug mèt budget: kunnen ze dwangarbeiden en gevangenissen bouwen: die woestijn is toch groot genoeg.

Waar gaan we ze zetten in Turkye ? ook ergens waar het niet leuk is natuurlijk.
Niet in Marmaris hoor!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 18:32.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 19:00   #8
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
turkse nederlander? wat is er met je gebeurd? toch niet overvallen of zo door een draaideur mokro?

maar ik ga ook volledig akkoord hoor!

en de zware crimi's sturen we terug mèt budget: kunnen ze dwangarbeiden en gevangenissen bouwen: die woestijn is toch groot genoeg.

Niet in Marmaris hoor!
Is de wereld daar niet stilgestaan ?
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 19:33   #9
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:02   #10
shaddy
Banneling

Standaard

ik blijf mijn oplossing veel humaner vinden !
Oud 21 oktober 2008, 22:21   #11
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
- laat de steden effe branden -
Citaat:

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 oktober 2008 om 22:21.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:31   #12
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barfo Bekijk bericht
5 keer in 5 jaar over de schreef gaan? waarom niet 2 of 3 keer
2 keer vind ik wat te laag. Na 2 of 3 keer kun je nog steeds spijt krijgen en afzien van je wandaden. Misschien kunnen we de grens bij 4 trekken. Die 5 jaar kunnen we misschien opprekken naar 7 jaar.
Oud 21 oktober 2008, 22:34   #13
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
De hoge criminaliteit heeft niets met islam te maken. Zo is de ene islamitische gemeenschap veel crimineler dan de ander. Als je hier bijvoorbeeld een grote Indonesische islamitische gemeenschap zou hebben kun je ervan uitgaan dat de criminaliteit onder die bevolkingsgroep zeer laag zal zijn. Ook zijn de christelijke Antillianen verhoudingsgewijs veel crimineler dan veel Islamitische gemeenschappen.
Oud 21 oktober 2008, 22:39   #14
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Nee hoor. Ik vind het een zeer iritant en hardnekkig probleem dat ik graag opgelost zie. Het liefst zonder dat mensen het land uitgezet worden. Het lijkt er echter op dat het op een andere manier niet op te lossen is.

Citaat:
Niet in Marmaris hoor!
Oud 21 oktober 2008, 23:25   #15
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hoge criminaliteit heeft niets met islam te maken.
Tja hierin moet ik je teleurstellen niettegenstaande je voorstel om integratieonwillige onverbeterlijke jihadis met dubbel paspoort het land uit te wijzen wel correct is.

Problemen zoals deze zijn onlosmakelijk met islam verbonden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9

Hoe minder dat iemand zijn 'boekjes' volgt en 'profeet' als voorbeeld neemt. Hoe beter dat die persoon is, hoe vredelievender. Vredelievende islam is niets anders dan minder islam.

Laatst gewijzigd door smiley : 21 oktober 2008 om 23:26.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 14:57   #16
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
*knip* uiteraard geeft de poco regering de moslimbroeders hun goesting. halal in vele scholen elk niet islamkind moet dit ook vreten. Ook de kindercreches ziijn langszaamaan geassimileerd naar halal. Binnenkrot de rustoorden. De pocos zijn de zwarten van nu ! Alleen door leugens en onwaarheden te verkondigen denken ze hun gelijk te halen.

Laatst gewijzigd door Starfire : 22 oktober 2008 om 21:18.
Oud 22 oktober 2008, 14:58   #17
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
De hoge criminaliteit heeft niets met islam te maken. Zo is de ene islamitische gemeenschap veel crimineler dan de ander. Als je hier bijvoorbeeld een grote Indonesische islamitische gemeenschap zou hebben kun je ervan uitgaan dat de criminaliteit onder die bevolkingsgroep zeer laag zal zijn. Ook zijn de christelijke Antillianen verhoudingsgewijs veel crimineler dan veel Islamitische gemeenschappen.
Dat heeft te maken dat vele van hen reeds afvallig zijn. Als we morgen de islam in deze vorm verbieden zal het rap gedaan zijn met de extremisten - alleen de de afvallige zullen blijven.
Oud 22 oktober 2008, 20:25   #18
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft te maken dat vele van hen reeds afvallig zijn. Als we morgen de islam in deze vorm verbieden zal het rap gedaan zijn met de extremisten - alleen de de afvallige zullen blijven.
Waar het christendom verboden werd ging het ondergronds. Hoe openlijker iets is hoe meer inzicht men er in heeft.

Wie een misdaad pleegt dient verantwoording af te leggen aan het gerecht.

Het gaat niet op, maatregelen te nemen tegen een ganse bevolkingsgroep en/of die groep wettellijke rechten te ontnemen, onder het excuus dat enkelingen die tot die groep behoren misdadig zijn.

Wie zoiets oorstelt is geen zier beter dan Talibanleiders.

PS,
stop maar met je scheldpartijen, het laat me koud. Moeite voor niets dus.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 oktober 2008 om 20:46.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 20:40   #19
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen neem de religie af : weg met die onderdrukkende islam
je zal zien dat alleen nog de beschaafde allochtonen overblijven mensen die echt willen integreren - mensen die nu onderdrukt worden en bedreigd omdat ze tegen de koran zijn

kortom weg met de islam het nazisme is ook verboden !!! de brave en goedwillende beschaafde allochtonen blijven over en zullen alle kansen benutten om te integreren - de onbeschaafde de laag bij de gronds minnende Mo de krijgsheer en pedo lovers zullen het afbollen naar een islamlandje. Voila probleem opgelost en ook het propbleem van de vergrijzing. 5 minuetn politieke moed om de islam te verbieden wegens het wreefaardige karakter ervan weg ermee de islam is tegen al onze normen en waarden van onze democratie zoals humaniteit - gelijkheid - geen discriminatie.....kortom weg met de islambroeders het is nu eenmaal een volkje dat graag vecht en wredaardigheden pleegt zoals hele scholen naar halal en vrouwen met vodden bedekken .... 5 minuten politieke moed !!!!!
Een religie of een andere overtuiging verbieden loopt altijd slecht af. Zo creëer je martelaren en maak je de andere gelovigen enkel nog fanatieker. En er zijn echt ook wel gematigde islamieten.
Ik vind het idee van Turkse Nederlander heel goed, iedereen die een beetje ziet wat er tegenwoordig allemaal gebeurt, kan niet anders dan zich doodergeren, daarvoor hoef je zelf nog geen slachtoffer van één of andere vorm van agressiviteit of criminaliteit geweest te zijn. Dit idee richt zich niet op "de islamiet" maar op "de crimineel van allochtone origine". Ten slotte zijn er ook veel Oost-Europeanen die niet allen islamieten zijn maar toch ook dikwijls onverbeterlijke criminelen.
Oud 22 oktober 2008, 22:44   #20
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
... iedereen die een beetje ziet wat er tegenwoordig allemaal gebeurt, kan niet anders dan zich doodergeren, daarvoor hoef je zelf nog geen slachtoffer van één of andere vorm van agressiviteit of criminaliteit geweest te zijn...
Inderdaad. Het gevoel van onveiligheid moet gewoon verdwijnen. Mensen moeten zich overal veilig voelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be