![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Want hij is dan toch nog aan een Miss geraakt.
Yoni Mous heet ze. Yoni is sankriet voor vagina Mous is dialect voor schuim Wij wensen Ignace en Yoni een pracht van een jaar toe Ik wou eerst een foto plaatsten van de schoonheidskoningin, maar het is een lelijk scharminkel. Ik ben er zeker van dat er dames zijn op politics.be die véél mooier zijn dan die Yoni. Als er dames zijn die dat middels fotografische bewijslast willen aantonen, hou ik ze niet tegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is zondag zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vind jij die zo lelijk?
Ik vind alleen maar de staatsnationalistische tricolore sjerpen die ze dragen walgelijk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ik kijk al uit naar de DVS verkiezing
Die Vlaamsche schone |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet toch iets mis zijn met mijn hormonaal systeem want geen van die wijven doet mij iets eh.
Misschien ben ik wel latent homo of zo. Of misschien, en dat lijkt me meer plausibel, is de overgrote meerderheid der mannen latent homo want ze kennen echt gene zak van vrouwelijk schoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de deelneemsters gezien op de site en ik vond geen enkele van die meisjes echt 'waauw'. Ik was een beetje verbaasd van de 'povere' opkomst, of ze hebben op ik weet niet wat geselecteerd?
Niet dat ik 'waauw' ben en normaal gezien keur ik ook geen andere vrouwen, maar als ze er zelf om vragen... ![]() Dus neen Pelgrim, er is niks mis met je. Ik denk gewoon dat de slechte reclame ervoor heeft gezorgd dat de zelfselectie anders verliep. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 oktober 2008 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, tegenwoordig zijn er voor vanalles en nog wat missverkiezingen (ik dacht eerst "missen" te schrijven). De enige echte missverkiezing die telt en enige waarde heeft is die om Txiki-miss te worden...
Cool woord "Txiki-miss". Zeg, wa toerre gaae mè tsjikkimis?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |