Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i

Discussietools
Oud 3 april 2004, 16:56   #1
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Meneer Stevaert, beste Steve,

sta me toe u in naam van iedereen hier hartelijk te bedanken voor uw zeer verhelderende antwoorden op vaak zeer onzinnige vragen. Jammer dat u zwaar verhinderd was door omstandigheden, alvast veel beterschap toegewenst !

Ik heb enorm genoten van uw originele antwoorden, en ben ervan overtuigd dat slechts enkelen mijn mening hieromtrent niet volledig delen. Iedereen die U voordien beschouwde als een demagoog, volksverlakker en andere on-kiese benamingen, en die deze sessie gevolgd heeft, zal - zij het soms tandenknarsend - haar of zijn ongelijk moeten toegeven. Zelfs mij hebt u verbaasd, ik dacht reeds een rotsvast vertrouwen te hebben in U, maar deze week heeft me geleerd dat dit nog niet het summum van vertrouwen was, en dat de grens nog wat verder kon gelegd worden.

Bedankt Steve, en alsjeblieft, doe zo voort, België en Vlaanderen hebben U nodig !
Tarek Agliatelli is offline  
Oud 3 april 2004, 17:03   #2
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarek Agliatelli

sta me toe u in naam van iedereen hier hartelijk te bedanken voor uw zeer verhelderende antwoorden op vaak zeer onzinnige vragen. Jammer dat u zwaar verhinderd was door omstandigheden, alvast veel beterschap toegewenst !

Ik heb enorm genoten van uw originele antwoorden, en ben ervan overtuigd dat slechts enkelen mijn mening hieromtrent niet volledig delen. Iedereen die U voordien beschouwde als een demagoog, volksverlakker en andere on-kiese benamingen, en die deze sessie gevolgd heeft, zal - zij het soms tandenknarsend - haar of zijn ongelijk moeten toegeven. Zelfs mij hebt u verbaasd, ik dacht reeds een rotsvast vertrouwen te hebben in U, maar deze week heeft me geleerd dat dit nog niet het summum van vertrouwen was, en dat de grens nog wat verder kon gelegd worden.

Bedankt Steve, en alsjeblieft, doe zo voort, België en Vlaanderen hebben U nodig !
8) Maar goed dat we hier weten dat je een geboren sarcast bent he Tarek
Oud 3 april 2004, 17:10   #3
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Mister Tagliatelli, hoeveel wordt jij betaald ? Of hebben ze sinds kort bij SP-a ook al "vooropgestelde brieven" (zoals bij VLD) ?
Maus is offline  
Oud 3 april 2004, 17:22   #4
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Voor die 50 tekens : ga es kijken in het forumparlement .
Maus is offline  
Oud 3 april 2004, 19:20   #5
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Lieve Maus,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Mister Tagliatelli, hoeveel wordt jij betaald ? Of hebben ze sinds kort bij SP-a ook al "vooropgestelde brieven" (zoals bij VLD) ?
Mister ? Dat is mannelijk, toch ?
Kijk, gratis en voor niets geef ik je wat taal-advies, alleen voor het Nederlands uiteraard:

"hoeveel wordt jij betaald ?"

"hoeveel word jij betaald ?"

zoek het verschil.
Trouwens, hoeveel zou ik daarvoor kunnen vragen denk je ?

Om in te gaan op die vooropgestelde brieven: wat is daar eigenlijk verkeerd aan ? Is het niet zoals een affiche-campagne voor veiliger verkeer ? Beschouw het als een katalysator voor een proces, al die informatie, die gedachtenstromen enzo, zijn latent aanwezig bij de achterban. Maar niet iedereen waaronder ik mezelf dus ook reken), weet hoe haar/zijn mening te verwoorden. Die templates zijn dus eerder een zegen dan een vloek.
Verder kan ik je bij deze medelen dat mijn spontane berichten niet-geïnspireerd zijn door De Partij, of toch niet op de manier waarop je doelt.

Tijd om me terug te trekken, eens checken of die Esc(ape) toets ook echt werkt
Oud 3 april 2004, 20:15   #6
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:

Je bent een onovertroffen sarcast, dat moet ik je nageven...
zorroaster is offline  
Oud 3 april 2004, 20:23   #7
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieve Maus,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Mister ? Dat is mannelijk, toch ?
Kijk, gratis en voor niets geef ik je wat taal-advies, alleen voor het Nederlands uiteraard:

"hoeveel wordt jij betaald ?"

"hoeveel word jij betaald ?"
Maak er dan Miss Tagliatelli van, hé. Dacht dat jij een man was, sorry.

Je had jezelf misschien beter "Tintenkiller" of "TippEx" genoemd.
Maus is offline  
Oud 4 april 2004, 09:44   #8
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ha, zó word je dus staatssecretaris bij de SPA. (of stand-up comedian)
Oud 4 april 2004, 09:50   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Bedankt dat het zweet langs de vore van uw gat zeikt.
Oud 4 april 2004, 17:24   #10
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Is dit als grap bedoeld? Ik hoop het alvast.
Op deze onwaarschijnlijke zwans kan ik enkel met de nieuwe zalige plaat van Camden reageren: Not in my name...
Kristof Miele is offline  
Oud 4 april 2004, 18:24   #11
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Lieve Kristof,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Op deze onwaarschijnlijke zwans kan ik enkel met de nieuwe zalige plaat van Camden reageren: Not in my name...
De gustibus coloribusque... maar met dat "not in my name" bent u duidelijk de uitzondering om deze regel te bevestigen.
Steve is wat ziekjes geweest, OK. Maar zoals iedereen kon zien was hij weer strijdbaar, deze voormiddag op "De 7de dag". Er is echter een probleem met zijn Internet-aansluiting, en gezien een ongeluk nooit alleen komt blijkt er ook een electriciteitsprobleem te zijn in zijn woonplaats. Normaliter zou hij dan prompt een Internetcafé zijn binnengestapt teneinde zijn virtuele voeling met de virtuele burger niet te verwaarlozen, doch driewerf helaas, zijn kredietkaart is vervallen sinds het begin van deze maand. Zo zie je maar dat hij die heus niet zo vaak gebruikt als wel wordt beweerd.

Een beetje moeite van uw kant graag ? Steve slooft zich dag en nacht uit voor ons allemaal, tegen de verzuring, en daarin heeft hij een groter effect dan tonnen basen. Vanmorgen nog kwam hij nogmaals op tegen de plaag van de schoolreisjes naar New York en binnenkort ook naar het ISS. Eigenlijk heeft iedereen daar recht op, en uiteraard moet dit gratis kunnen. Prachtig ook hoe hij de stomme opmerking van de aanwezige journalist onderuit haalde. Die beweerde immers dat hij zelf uit een gezin van 7 kinderen afkomstig was (wschlk gelogen, het kan geen toeval zijn, 7de dag - 7 kinderen) en dat het met hem toch ook nogal goed gekomen was ? Steve doorprikte de ballon met gemak, en toonde voor het enthousiaste publiek aan dat MVDL eigenlijk een looser is, en dat allemaal omdat hij Steve er in zijn tijd niet was om te zorgen dat hij meekon naar Moskou op kosten van, euh, in elk geval niet zijn ouders.

Prachtig, die man. Met Staf Nimmegeers in onze rangen moet het niet lang duren eer Hij wordt genomineerd voor een Heilig- en minstens Zalig-verklaring !

De beste stuurlui staan nog steeds aan wal, en ik zie je niet over de reling hangen om je maaginhoud te ledigen in het ruime sop, dus naar alle waarschijnlijkheid mag je binnenkort 'beste stuurman' op je T-shirtje dragen.

Lang leve Steve ! Niemand doet het beter
Oud 4 april 2004, 19:05   #12
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Het valt me tegen dat u - Robert Stevaert - nauwelijks de moeite hebt gedaan om op onze vele vragen te antwoorden.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 4 april 2004, 22:30   #13
Bollinasius
Burger

Standaard

over vragen en antwoorden misschien ook even de Tijd of De Morgen raadplegen;

Het Vlaams Blok is de enige Vlaamse partij die in het Europees Parlement (EP) de voorbije vijf jaar nagenoeg compleet afwezig was. Dat zegt de Gentse professor Hendrik Vos, die de Vlaamse EP-leden tegen het licht hield.

Om zijn oordeel te vellen baseerde Vos zich op de databank van het Europees Parlement. Hij onderzocht het aantal schriftelijke vragen van de parlementsleden, de tussenkomsten tijdens het vragenuur, de tussenkomsten in de plenaire debatten en de mate waarin ze rapporteren over een bepaald dossier.
Opmerkelijk is de onbestaande rol van het Vlaams Blok. In vier jaar tijd stelde Karel Dillen geen enkele vraag, nam hij nooit het woord en niet één keer was hij rapporteur. Zoon Koen Dillen, die in juni 2003 zijn vader opvolgde, is nauwelijks actiever. Vos stipt aan dat het Vlaams Blok gedurende deze legislatuur slechts één vraag formuleerde. 'De conclusie is,' aldus Vos, 'dat het Vlaams Blok gewoonweg niet deelneemt aan het Europese debat, zelfs niet voor het voeren van oppositie.'

Ik leid daaruit af dat de 'top' de basis niet vertegenwoordigt aangezien er hier wel veel vragen werden gesteld. Of was het gewoon een rondje pesten?
Oud 5 april 2004, 07:58   #14
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Alle flut-excuses ten spijt, mogen we toch vaststellen dat Robert magistraal zijn kat gestuurd heeft naar deze forumsessie.

Bedankt Robert voor je indrukwekkende afwezigheiden je weinige en tevens nietszeggende antwoorden. Bedankt dat je je lakeien hebt opgedragen het hier voor je op te nemen.

Op 13 juni zal ik zeker aan u denken Robert, helaas zal het niet in uw voordeel zijn.
Sale-Flamin is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be