![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() We hebben een nieuwe FvdW, het is Piraat, hier volgt zijn biografietje:
biografie: ik ben 49, geboren in Antwerpen, opgegroeid in Antwerpen, en Brussel. 12 stielen, 13 ongelukken, wemelwater dat dikwijls verhuisd is. Ongetrouwd, 5 kinderen. De rest moeten ze maar vragen. Laatst gewijzigd door Pluche : 7 november 2008 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssausN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piraat, welke wijn prefereer je?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 november 2008 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar enkel Uw schaduw in uwe avatar?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij nu een linkse of een rechtste gast/in
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duveltjes of Kasteelbier?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn je hobby's?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles goed met je kinderen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Stel je bent minister van begroting op welke posten bespaar je en op welke geef je meer uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welke humor kan je lachen?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een mix van beiden. Ik zou zeggen, eerder voor een links economisch beleid, uitgebreidde sociale voorzieningen, gratis medische hulp en onderwijs, universiteit en andere hoge scholen inbegepen daar waar het waardevolle leerlingen betreft. Wat de immigratie betreft, ben ik eerder voor een terugkeerbeleid & immigratiestop, en dat doet sommigen dan weer zeggen dat ik rechts zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom heeft de Mossad je niet verhinderd om forummer van de week te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Meer geld voor het onderwijs, de sociale hulp , en voor het leger, op voorwaarde dat die meer werkgelegenheid en opleidingen verschaffen als vandaag, en ingezet worden om de grenzen te bewaken tegen illegale migranten. Geld zou uitgespaard kunnen worden met het verminderen van de paperassen en bijhorende ambtenaren. Wetten en regels allerhande zouden gesimplifieerd, en meer overzichtelijk moeten worden voor de doorsnee-burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik lees graag, uitéénlopende dingen, zowel beeldverhalen als werken over voor-christelijke religies, romans, biographieën enz enz, internet zou ik ook wel een hobby kunnen noemen, verder beoefen ik gevechtssporten, en in aanvulling daarbij dagelijks een 1/2 uurtje power training . Ik fiets graag, wandel graag, zowel in de stad als in de natuur, kijk graag naar goede films...Tekenen en schrijven doe ik eveneens met plezier. Al die dingen, op uitzondering van de fysieke training,dewelke een constante is, doe ik met vlagen . Soms word ik het beu voor een tijdje en begin met iets anders . Mijn woning ligt vol hobby's in feite, waar ik van tijd tot tijd op terugval.
|
![]() |
![]() |