![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
http://www.nu.nl/news/1805896/70/20_..._verdacht.html
Al die Marokkanen die hier niet mogen trouwen omdat hier gecontroleerd wordt doen dat dan maar in poco-België(bruxelle). Dat kan nooit standhouden in dit tempo.
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Wie gaat voor de vergrijzing zorgen denk je ???
Je kan daar wel een beetje alles onder staan,mensen bestelen,hen doodslaan enz...Alles komt ten goede aan de oplossing van de vergrijzing Laatst gewijzigd door Gargamel : 24 oktober 2008 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
Lijkt me duidelijk dat huwelijken met partners uit islamitische landen extra onder het vergrootglas moeten. Indien er een scheiding is in de eerste 5 jaar wordt de ingevoerde terug uitgevoerd, ook 0 financiele steun aan de buitenlander in die periode. Persoonlijk ben ik voor de simpele oplossing om alles wat islamitisch is gewoon niet meer binnen te laten.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Het zoeken van taalonkundige en cultuuronwetende bruiden en bruidegommen in het land van herkomst is zoals de processie van Echternach betreffende integratie, 3 stappen vooruit, 2 stappen achteruit. Het afkondigen van een stop lijkt me daarom de beste oplossing. En waarom is het blijkbaar eenrichtingsverkeer?
|
|
|
|