![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij gebrek aan een zuiver wetenschapsforum plaats ik het maar hier, omdat het hier het meest nodig lijkt :
de crackpot index A simple method for rating potentially revolutionary contributions to physics. ofwel een leuke manier om mensen die zich bezondigen aan argumentatie van jan-mijn-voeten punten te kunnen geven en op die manier op basis van objectieve criteria de grootste uit-zijn-nek-kletser van dit forum te kunnen achterhalen. lijkt me wel leuk. Laatst gewijzigd door Jedd : 17 oktober 2008 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Creationisten denken ook zo: "Het christendom is de grootste godsdienst dus zij moet wel waar zijn............". Trouwens voorbeelden genoeg: Copernicus, etc. Plus een groot deel van de wetenschappers die we nu erkennen als geniëen werden vroeger als 'crackpot' bestempeld.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 21 oktober 2008 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() 38. 1000 points for validating arguments by using the Crackpot Index.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 39. 2000 points for having a crackpot haircut.