![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() ... die in strijd is met de Belgische Grondwet?
U hoeft dit niet te ontkennen, veel passages uit de Koran zijn in strijd met de Belgische Grondwet. Waarom zou de Belgische Belastingsbetaler daarvoor moeten betalen? Waar is de logica? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De logica stopt waar de Belgische staat begint, ...
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval is de Europese Grondwet niet happig om er naar te verwijzen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dus blijven sponseren die handel! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je als atheïst recht hebt op een belastingreductie. En dat je moet kunnen aanduiden op je belastingaangifte welke godsdienst je eventueel wel wil betoelagen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Neen knipp, geen enkele passage uit de bijbel is in strijd met de grondwet.
De Koran meer dan 1. Zelfs in strijd met de rechten van de mens. Maar bon, voor de moslimliefhebbers vormt dat duidelijk geen probleem. Overal waar er moslims zijn is er oorlog. Bewijs me gewoon het tegendeel. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wooooooooooohahahaa ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben niet al te vaak in bijbelexegesestemming, dus ik laat je hier even ontsnappen werkslaaf ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maak een keer een lijstje met de grootste honderd oorlogen sinds het jaar nul en zet een vinkje bij die oorlogen waar moslims een rol in hebben gespeeld ? Je kan met evenveel recht stellen : overal waar belgische koningen passeren, werden handen afgehakt. Beetje ernstig blijven ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Gaan we weer lullen over de geschiedenis? Ik heb het over VANDAAG.
Terwijl gans de wereld z'n best doet conflicten te vermijden doet de Islam z'n best om het voor iedereen zo moeilijk mogelijk te maken. In plaats van met je domme kop in de geschiedenisboeken te kruipen, noem me 1, maar dan ook 1 land waar de moslims zich de laatste 50 jaar koest hebben gehouden. OVERAL WAAR ER MOSLIMS ZIJN IS ER OORLOG. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() .................................................. .................................. |
|
![]() |