![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik hier heel het forum lees wou God niets weten over arme stakkers,enkel rijke linkse rakkers zouden in zijn rijk komen
![]() Pffffff...... God wou er voor iedereen zijn dacht ik ![]() Tja,arm duveltje,denken mag jij niet hé,toch niet als als arme hé ![]()
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Naar buiten gaan een ommetje doen Naar de hemel kijken het blauwe rust Lucht happen een beetje stappen op adem komen dat blijkt goed vergeet de wereld een beetje maar op een plek een rustige oord zonder lawaai zonder tamtam alleen éénig en alleen in de stilte zie je daar is god éénig en alleen hij hoort hij ziet wachtende op uw gebed begin een nieuwe dag zo wit als een blad
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Herlees eens uw kinderbijbel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() (maar ge kunt gerust zijn: als ze links zijn, komen ze niet in den hemel.) Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2008 om 02:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij wist het dus al bij voorbaat,en daarom wat er ook mag gebeuren het moet gebeuren...Een hele troost voor mij.... En als ze nu highway to hell op mijn begrafenis gaan spelen zal ik pas een beetje tevreden zijn,en daar dan nog dance with the devil als extraatje bij ga ik met een blije glimlach dit leven uit... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 november 2008 om 02:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kinderbijbel zou ik wel eens willen lezen,ik denk dat daar mss wel eens de waarheid in staat dat de "volwassenen" vergeten zouden zijn......
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige die de kinderen blijkbaar niet kunnen inkleuren is God zelf. Misschien de enige waarheid in het hele sprookjesboek. Laatst gewijzigd door system : 1 november 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() D�*t is iets voor duveltje 376
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2008 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |