![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Aldus Pujiono Cahyo Widiyanto, een of andere gestoorde moslimgeestelijke in Indonesië. Volgens hem kan hij haar perfect trouwen en verkrachten omdat ze op haar twaalfde al menstrueerde, en dan ben je in die gekkenreligie volwassen genoeg om een slavenbestaan te ondergaan.
De Indonesische overheid onderzoekt de zaak, want daar mag men pas vanaf 12 jaar huwen. http://www.theaustralian.news.com.au...-12377,00.html Wat een waanzin. Dat meisje is zeker niet de enige. Maar wat wil je, als je profeet al het goede voorbeeld gaf door met een 6-jarige kleuter te trouwen. En die held was dan nog zo dapper om te wachten tot haar negende met haar te verkrachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Niks nieuws,onlangs trouwde daar een vader zijn dochter van 4 aan een stoere van 7 jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Allez, hij zat toch al int 1ste studiejaar. Maar heb gehoord dat politie daar een stokske voor gestoken heeft.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of verwacht u van gestoorde mensen dat ze zich normaal gedragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik doe dat expres om u te pesten omdat ik weet dat je daar ' s nachts van wakker ligt en dat moeilijk kunt verwerken.
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 november 2008 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Denk je dat echt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Helaas, maar ook ik kan u niet meer aandacht geven, ook geen negatieve en bij deze wens ik nog een goede avond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |