![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() In de Europese ranglijst over de kwaliteit van de gezondheidszorg, staat Belgie nu onder Estland op plaats 12.
Het is wel eens beter geweest. Splitsing van de gezondszorg zal nodig zijn ,zeker voor Vlaanderen, om tot betere resultaten te komen. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 14 november 2008 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bemoei u met uw eigen zaken. En kuis maar eerst eens uw allochtonenwijken op. Laatst gewijzigd door system : 14 november 2008 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Splitsing zou alleszins niet voldoende zijn...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoelt u onze, volgens Nederlandse normen perfect multi-cultureel ontworpen levendige wijken? En waar haalt u het recht vandaan iemand op te roepen die 'op te kuisen'?
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Belgie terug unitair, geen problemen meer he jbl?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Ook heb ik mij bedenkingen bij het "zo goed zijn" van de nederlandse gezondheidszorg; gezien het aantal hollanders in onze klinieken is dat behoorlijk ongeloofwaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom nemen Belgen EU rapporten niet serieus? ![]() of worden ze alleen serieus genomen als de resultaten tot tevredenheid stemmen? Geeft u dan suggesties tot verbetering van de gezondheidszorg, als u vindt dat het onderbrengen bij de deelstaten geen positieve bijdrage zal leveren. Of vindt u plaats 12 goed genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
eruit: Als redenen voor de tegenvallende prestatie van de Belgische gezondheidszorg, noemt Health Consumer Powerhouse, de organisatie voor analyse en informatie die de EHCI opstelt, onder meer de zwakke resultaten van de medische zorg ("poor medical outcomes"), de hoge resistentie tegen antibiotica, het beperkte succes bij het terugdringen van het aantal zelfmoorden, de slechte behandeling van diabetespatiënten en de vertragingen bij het prijzen en terugbetalen van nieuwe medicijnen. We hebben niet genoeg zelfmoordenaars tegengehouden ![]() Hehe dat ander is wel grappig ik had u dit graag zien posten met nederland op de 13de plaats ![]() Nope het onderbrengen naar de deelstaten zal inderdaad geen positieve bijdrage leveren...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben anders wel een grote voorstander van het noors model.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het je helpt om je verdriet te verwerken door Nederland om de oren te blijven slaan, ga gerust verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solidariteit is goed, maar dat betekent niet dat beide gebieden ook dezelfde aanpak moeten toepassen. De enige reden om dat wel te doen is a fool man's hope op het samenhouden van het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Kom je wat stoken ja? ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
We gaan ons toch ook niet bezighouden aan nutteloze zaken zoals de verschillen in de Hollandse provincie's te zoeken?
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog, we hebben het over België in zn geheel.
![]() |