![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg onlangs 8 strafpunten omdat ik iets fout vertelde over Homo's(wat ook waar was trouwens)
Maar ik werd veroordeeld wegens rasisme,wel sins wanneer zijn homo's dan een ander ras dan wij ? Is die moderator dan juist niet in de fout om over rasisme te praten hiet ipv persoonlijke aanval wat juister had geweest? Bij mij zijn homo's mensen net als ik ![]() Graag jullie mening hierover AUB(zeker eerlijke homo's zijn welkom met eerlijke antwoorden)
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 november 2008 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante vraag.
Bij mijn weten vallen homo's en vrouwen onder de anti-discriminatie wet, niet onder de anti-racisme wet. Maar misschien kan iemand me eens duidelijk uitleggen wat die anti-racisme wet inhoudt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "eerlijk"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel kan men discriminatie inroepen Vanwaar mijn 8 onterechte strafpunten dus,mag men hier iemand blijven beschuldigen van dingen die hij/zij niet gedaan hebben? ![]() Ben wel boos dat men mij voor rasist heeft uitgescholde ![]() Dus ik eis een rechtzetting van de moderatie ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 november 2008 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet dat ik op dit moment niet in een positie ben om me 100% mee in te spannen voor jou strijd hé Duveltje
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat begrijp ik circe,maar er moet nu maar eens een eerlijk antwoord komen van de moderatie zelf hé
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duivel, wat had je precies gezegd dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dit normaal nooit meer zeggen,maar dom duveltje382 vond dat homo's in "psygiatrische instellingen " thuis hoorden,wat dik fout van mij was hé
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het heilig forumreglement:
Wettelijk niet toegelaten zijn: aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp) Lijkt me dat de moderatie in jouw geval correct heeft gehandeld ...
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar echt boos worden op een baby met hoorntjes op zijn hoofd, dat doet toch geen mens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg je ook een ban als je durft beweren dat "mannen voogden zijn over vrouwen omdat die laatsten een mankement aan hun hersenen hebben"? pas op, dit gaat hier nog leuk worden zenne!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2008 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weer een bewijs van de te zwakke moderatie
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Semantische spellekes, circe en duveltje382.
Op een discussieforum kan je inderdaad geen daden stellen, wel oproepen tot daden, aanzetten tot daden, etc ... Ervoor pleiten dat homo's geïnterneerd moeten woorden valt onder de forumregel die ik hierboven citeerde.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's toch de bedoeling op dit forum, neen, dat het leuk is?
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat deed Duveltje ook niet toen hij stelde dat homo's in een psychiatrische inrichting thuishoorden. Het gaat over: "wat is opinie", tegenover "wat is oproepen tot discriminatie" ------------------------- Trouwens, en dit is natuurlijk ernstig: - als Duveltje737 zegt dat homo's in een psychiatrische inrichting moeten worden ondergebracht dan zou dit volgens de mods onder de discriminatiewet vallen (of onder de racismewet, ik ken het verschil niet). - ECHTER! ende luistert goed! Het boek "De Weg van de Moslim" werd door MINISTER VAN JUSTITIE LAURETTE ONKELINCKX niet beschouwd als zijnde een overtreding van de AD wet. In dat boek wordt gesteld dat homosexuelen van de hoogste toren naar beneden moeten worden gegooid. Geef toe: dan is het voorstel van Duveltje737 tenminste een pak humaner! Gaan de mods zich nu boven de beslissingen van de Minister van Justitie zette?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2008 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan zelfs het verschil tussen discriminatie,en rasisme niet weerleggen!!!!! Erg zwak als koning Forumquizer ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat impliceert wel degelijk dat vrouwen minder rechten zouden moeten hebben dan mannen, discriminatie dus. Het voorstel homo's te interneren is eveneens discriminerend.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij postte discriminerende zever, werd betrapt en terecht voor een weekje op forumverlof gestuurd. Dat de mod in zijn bericht racisme vermeldde ipv discriminatie is een weinig relevant detail. Beide vallen onder dezelfde forumregel.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 november 2008 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |