![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel op stap geweest !
05.06.2004 - 1 juni: In de dag overal ten velde materiaal gaan leveren. ’s Avonds naar “Dewinter komt” in Turnhout. Wat een prachtige locatie. Gelegen aan de “jachthaven” van Turnhout. Veel volk, veel sfeer en goede speechen. Filip was zeker in topvorm ! Na de speechen werd ik toch even stil toen een jonge kerel uit Brecht me zijn N-VA lidkaart kwam overhandigen ! Toen ik hem vroeg waarom hij dat deed en of hij wel zeker was, bevestigde hij me dat er nog maar één Vlaams Alternatief was voor hem ! U weet wel welk … In het fotoalbum kan je enkele foto’s zien die een studente fotografie in Turnhout heeft genomen. www.marie-rosemorel.be
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op haar webstek staan ondertussen foto's van haar eerste fractievergadering. En dat terwijl ze altijd geroepen heeft datb ze onafhankelijke ging zetelen.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Jeps, Rob Klop zetelt nu ook al als onafhankelijke. Ik ben echt ontroerd door dat.
![]() Misschien moesten ze maar samen een nieuwe partij stichten: KlopMorOp of zoiets ![]()
#7 |
Minister-President
|
![]() bwaa, dat mens is op zo'n korte tijd al zo vaak betrapt geweest op manifeste leugens dat het bijna hilarisch wordt.
haar onafhankelijkheid en ondervoorzitterschap zijn de laatste stoot van een uitgebreid repertoire van leugens en bedrog die ze reeds op haar naam heeft staan. Maar goed , het resultaat is dat niemand buiten de vlaams blokfractie haar uitspraken maar enigzins ernstig neemt. het mens liegt nu eenmaal vaker dan dat ze de waarheid spreekt, zo iemand respecteer je niet en neem je nauwelijks ernstig, ook al krijgt ze een titeltje van haar partij. ![]() Bovendien is uit de laatste debatten ook gebleken dat ze inhoudelijk echt niet meekan met de nieuwe generatie van politici. tegen Dewever en dergelijke kan ze voortaan echt beter thuisblijven, hoewel zeer vermakelijk, begint het wat genant te worden voor haar... ![]() haar tactiek is simpel : liegen glimlachen (niks mis mee hoor, maar als je dat constant zit te doen, kom je over als een idioot, zeker in een inhoudelijk debat waar je continu onderuit gaat) belerend vingertje en intonatie (weet u wat er gebeurt ?Wel, ik zal het u es vertellen se; belerende kinderjuftoontje dat op dit niveau echt pathetisch overkomt en genadeloos afgemaakt wordt door politici met inhoud zoals een dewever) als dit bont boeket van kinderlijkheden en bedrog niet werkt ? -het laatste redmiddel : "het maakt allemaal niet uit of u gelijk hebt, wij hebben de verkiezingen gewonnen " ![]() ![]() van zodra haar opkuisfunctie uitgespeeld is : two words... ANKE VANDERMEERSCH;;; ![]() (meer respect voor trouwens, in tegenstelling met morel kwam die er gewoon voor uit dat ze te koop was, "stem op mij en ge moogt ze zien") ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() wat die leugens betreft, had ze reeds voldoende talent en ervaring
![]() voor de rest iets bijgeleerd ? lijkt me onwaarschijnlijk, een gebrek aan inhoud en ernst maskeren met een hostessen smile en kinderjuf toontjekunt ge moeilijk " a political asset" noemen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De partijlijn is duidelijk voor MRM: soi belle et tais-toi (spijtig dat ze haar aan dat laatste niet houdt)
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten zien! Laten zien! Laten zien! Laten zien! :o
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |