![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zijn de meisjes die zich bij Denis aanbieden sletten? Ik vrees in ieder geval van wel. Maar daar gaat het hier niet over zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aka Dennis 'The Mummy' Burkas, de man die met Arachnica de metalscene eens een poepje zou laten ruiken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah, ik heb nog een boek over hem gelezen
Hoeveel wijven die wel niet gepoept heeft, amai ![]() Natuurlijk is dat iets anders dan iemand verkrachten..
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arme Dennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel, als ik het goed verstaan heb is het te weinig.
Dat meisje bood zich aan, maar wou geen seks (wat ze daar dan deed, sla me dood), werd verkracht, later was ze zo naief om te geloven dat ze nog eens langs moest komen om het "uit te praten" en werd nogmaals verkracht. Los van het vreemde verhaal of de domheid van die meid rest er mij maar één gouden regel te vermelden: Als een vrouw neen zegt, al is het je eigen partner, betekent dat NEEN !
Laatst gewijzigd door bentje : 7 november 2008 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Of het te weinig is of te veel kan ik niet beoordelen. Maar wat dit verhaal nog eens aantoont is de onvoorstelbare dommigheid van de gansjes die zich geroepen voelen om fotomodel te worden.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vent had toch een reputatie, welk meisje gaat er nu aankloppen bij zo iemand ? Heeft die geen ouders, die haar het één en ander bijbrengen over de mannen, en die hun begeertes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ze heeft het gezocht? Dat is net hetzelfde als wanneer je in elkaar getimmerd wordt in Borgerocco dat je daar maar niet moest rondlopen ![]() Neen, hij lag aan de basis, zonder het intellect van die meid in beschouwing te nemen
![]() |